fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכלה ממגדל העמק

סמדי וקנין ממגדל העמק, טסה לאיסטנבול ופגשה את כוכבי "הכלה מאיסטנבול", הטלנובלה שמשגת את המדינה
סמדי וקנין עם הכוכבת סוראיה (צילום עצמי)
סמדי וקנין עם הכוכבת סוראיה (צילום עצמי)

סמדי וקנין ממגדל העמק, מי שניהלה במשך שנים רבות מסעדה בעיר, שטיילה עם חברות באיסטנבול, זכתה השבוע לחוויה יוצאת דופן, כשפגשה את כוכבי הסדרה שמשגעת את המדינה "הכלה מאיסטנבול".

סמדי וקנין עם הכוכבת סוראיה (צילום עצמי)
סמדי וקנין עם הכוכבת סוראיה (צילום עצמי)

"טסתי לחו"ל אחרי 23 שנים שלא עזבתי את הארץ, הצטרפתי לקבוצה של חברות ממש בדקה ה- 90, זה היה ספונטאני. נסענו לאיסטנבול, ביקרנו בית המפורסם של משפחת בוראן, שם מצולמת הסדרה, הכניסה  אליו עולה 200 דולר", היא מספרת.

בעקבות מידע שהיא קיבלה ("עלה לי 50 דולר") היא הגיעה למסעדה מקומית, שם סעדו כוכבי הסדרה, פארוק וסוראיה.

"פארוק היה סנוב, לא רצה לדבר ולהצטלם איתנו", אומרת וקנין ומספרת שהמאבטחים שלו מנעו כל מגע עם המעריצים. "אבל סוראיה הייתה מדהימה, לבבית, חמה ומקסימה. היא סיפרה שהיא מצפה בכיליון עיניים לביקור בישראל, אמרה שהיא אוהבת את הישראלים ועמדה להצטלם איתנו למרות שבחוץ היה גשם שוטף".

-את יודעת, בימים אלו לא מומלץ לטוס לאיסטנבול

"אני יכולה להגיד שקיבלו אותנו בצורה מדהימה בכל מקום, ידעו שאנחנו ישראלים ועשו לנו המון כבוד. אין לי ספק שבעתיק אחזור לאיסטנבול".

בקרוב יגיע פארוק, שהוא זמר מצליח בתורכיה, להופיע בישראל. לוקנין אין ספק: "אני לא הולכת לראות אותו, לא מגיע לו שאקנה כרטיס להופעה אחרי ההתנהגות שלו כלפינו באיסטנבול".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות