fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הילדים של סוזן" אמרו קדיש לעילוי נשמתה

במסגרת חגיגות ה-70 להקמת מרכז הילדים והנוער 'אמונה' בעפולה, התארגנו בוגרים ובוגרות לתפילת אשכבה מיוחדת לעילוי נשמתה של של סוזן אלקיים ז''ל, אשר עבדה  במשך כשני עשורים במכבסת הפנימייה עד לפטירתה עובדת המכבסה לשעבר שילדי הפנימייה היו לילדיה.
לא שוכחים את סוזן (צילום עצמי)
לא שוכחים את סוזן (צילום עצמי)

במסגרת חגיגות ה-70 להקמת מרכז הילדים והנוער 'אמונה' בעפולה, התארגנו "הילדים של סוזן", עשרות בוגרים ובוגרות מתקופת ניהול הפנימייה על ידי שחרית וברוך וזאן והמנהל החינוכי עמנואל בן סבו, לתפילת אשכבה מיוחדת לעילוי נשמתה של סוזן אלקיים ז"ל, אשר עבדה  במשך כשני עשורים במכבסת הפנימייה עד לפטירתה וילדי הפנימייה היו לילדיה. סוזן ז"ל הייתה דמות אהובה, מכילה, מחבקת, סוזן מעולם לא נישאה וילדיה היו כאמור ילדי הפנימייה.

ואדים מרקלוב, אחד הבוגרים, כיום איש עסקים, לא ויתר על קריאת 'קדיש' לעילוי נשמתה. "סוזן הייתה אימא ענקית, אמיתית, גם אם לא היו לה ילדים משלה, אומר ואדים, כולנו היינו הילדים שלה".

המנהל החינוכי שעבר, עמנואל בן סבו, התרגש מהמחווה של הבוגרים לסוזן. "סוזן הייתה מחנכת בנשמתה, המפגש של הילדים אתה היה שיעור המוסר הטוב ביותר".

בוגרי הפנימייה העלו אף הם על נס את העובדים המסורים שתרמו רבות לגידולם והתפתחותם והלכו לבית עולמם ובהם רינה אמויאל, תמר דהן, שמחה אלמקייס, מלכה רביבו ויונה לוגסי ז"ל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות