fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היום הראשון של סשה בגן

איך מרגיש ילד בן חמש שעלה לארץ רק לפני חודש וכבר צריך להסתגל לגן ילדים חדש ולהכיר חברים חדשים בלי לדעת מילה בעברית?
סשה עם ראש העיר פלוט (צילום ישראל פרץ)
סשה עם ראש העיר פלוט (צילום ישראל פרץ)

למזלו של סשה  אמלין בן החמש, ראש העיר נוף הגליל, רונן פלוט,  ביקר בגן שלו ביום הראשון לפתיחת שנת הלימודים. בהיותו בעצמו לשעבר עולה חדש, זיהה מיד את הקושי של הילד העולה. "נכון שאתה חדש בארץ?" שאל פלוט  ברוסית. סשה  הגיב בפליאה, הוא לא הבין כיצד  ראש העיר מדבר רוסית. "גם אני הייתי עולה חדש כמוך, אומנם הגעתי לארץ בגיל מבוגר יותר, אבל דווקא בגיל צעיר יותר קל ואתה מהר מאוד תמצא חברים ויהיה לך כיף".

פלוט חיבק את סשה והציע לשחק יחדיו בלגו. תוך כדי משחק הצטרפו ילדים נוספים ובמהלך השיחה גילו שחלקם יודעים פה ושם מילים ברוסית. "אתה רואה, גם החברים בגן יודעים קצת רוסית כך שזה בסדר גמור לא לדעת בהתחלה את השפה העברית, אתה תלמד מהר מאוד עברית והכל יהיה מצוין".

מנהלת גן הדר, הגננת רינה ריינס, צירפה ילדים נוספים למשחק וביחד הרכיבו בתים מלגו. "גן הדר הוא  משפחה אחת גדולה ואוהבת, אנחנו נדאג שסשה יחד עם ילדי הגן ירגיש כאן כמו בבית ויהיה לו כיף גדול להגיע כל בוקר לגן".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות