fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היום: הפועל נוף הגליל מארחת את הפועל פתח תקווה

בקבוצה מבקשים למחוק את פתיחת העונה האיומה בה השיגו 35 אחוזי הצלחה בלבד
תופקד כבלם. הברזילאי פדרו בדרבי (צילום חגאג רחאל)
חוזר הביתה.הברזילאי פדרו (צילום חגאג רחאל)

הפועל נוף הגליל מארח היום אחר הצהריים (שעה 16:00) את הפועל פתח תקווה באצטדיון בעילוט במסגרת המחזור ה- 9 בליגה הלאומית. מההרכב של המאמן, איתי מרדכי, ייעדר הבלם הפצוע ליעד אלמליח. הברזילאי פדרו אמור להחליף אותו במרכז ההגנה.

הפועל נוף הגליל מדורגת נכון להיום במקום ה-11 בטבלה עם 2 ניצחונות, 2 תוצאות תיקו ו- 4 הפסדים ובסך הגל 8 נקודות ליגה. נוף הגליל כבשה 10 שערים וספגה 8. רק במשחק האחרון הצליחה לשמור על רשת נקייה. זו אחת מפתיחות העונה החלשות של הקבוצה בשנים האחרונות ובסך הכל צברה עד כה 35 אחוזי הצלחה בלבד.

יחד עם זאת מזכירים בקבוצה כי הקבוצה נמצאת במומנטום מסוים ורשמה 3 משחקים רצופים ללא הפסד (ניצחונות על בני סכנין והפועל רמת גן, תיקו נגד בית"ר תל אביב/ רמלה).

הברזילאי פדרו פטראצי לקראת המשחק היום: "צפוי משחק קשה מול קבוצה טובה, אבל בליגה הזו כל קבוצה יכולה לנצח את יריבתה. אנחנו מתחילים להתחבר ואם נשחק כמו במשחקים האחרונים כקבוצה אחת, אני מאמין שאנחנו יכולים להשאיר את הנקודות בבית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות