fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היום בעפולה: אליפות הצפון ה-4 לערים בקט רגל

ע"ש יוסי (איבר) אזולאי ז"ל * בניו את שומרים על המסורת ומקיימים את האליפות המסורתית לזכרו
יוסי איבר אזולאי ז"ל (צילום עצמי)
יוסי איבר אזולאי ז"ל (צילום עצמי)

כמעט ארבע שנים ללכתו בטרם עת של יוסי איבר אזולאי ז"ל, ממשיכים בני המשפחה במסורת ההנצחה. אדם, שמעבר להיותו איש משפחה לתפארת וקצין מוערך בצה"ל, הוא גם אב לשני בנים כדורגלנים מהטובים שידעה העיר עפולה, האחים כפרי ועמי אזולאי, שעשו קריירות מרשימות.

איבר, שחי וגדל בעפולה, ליווה את בניו לכל מגרש אפשרי בארץ בכל ליגה שהיא, החל מגיל ילדות ועד יומו האחרון ולמעשה היה מחובר למשחק הכדורגל כל חייו. שני הבנים, כפרי ועמי אזולאי, מצאו את הדרך להנציח ולזכור והקימו את הטורניר המיוחד שמפגיש את מיטב השחקנים וטובי הנבחרות שמגיעות מאזור הצפון של ישראל. "זה המעט שאנחנו יכולים לעשות עבור אבא, שהקדיש עבורנו את החיים שלו", אומר כפרי. אחיו עמי מוסיף ואומר: "אחרי שאבא נפטר לא היה לנו צל של ספק שככה הוא היה רוצה שננציח אותו". כפרי: "אם הוא היה בחיים אין לנו צל של ספק שהוא היה מגיע לצפות בטורניר, כי אבא היה איש כדורגל נטו".

האליפות ה-4 תתקיים היום (שני) בפארק העירוני בעפולה, החל מהשעה 16:30 ועד לשעה 21:30. בין הנבחרות המתמודדות ניתן למצוא את עפולה, טבריה, בית שאן, מגדל העמק, אום אל פאחם, מ.א. גלבוע, חצור, איכסאל, נצרת עילית ועוד.

את המעמד יכבדו ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ, סגנו  שלמה ומליחי, מכובדים ואנשי כדורגל נוספים.אטרקציה מובטחת לכל חובבי הענף, הכניסה חופשית לקהל הרחב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות