fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החתימה של מונאס דבור בסביליה שווה למכבי אחי נצרת כ- 250 אלף יורו

חבר הנהלת אחי נצרת, אחמד חילו: "כל הקבוצות בהן מונאס שיחק במהלך הקריירה שלו יהיו זכאיות לחלק מהעסקה, אני מעריך שנקבל את הכסף בקיץ, כשהעסקה תושלם" * ולמה הוא לא מעז לפנטז על ליגת העל בעונה הבאה?
מונאס דבור (צילום חגאג רחאל)
מונאס דבור (צילום חגאג רחאל)

החלוץ מונאס דבור חתם באחת מקבוצות הפאר של הכדורגל הספרדי, סביליה ויעזוב  מיד בסיום העונה את קבוצתו הנוכחית, רד בול זלצבורג מהליגה האוסטרית.

מונאס דבור (צילום חגאג רחאל)
מונאס דבור (צילום חגאג רחאל)

על פי הפרסומים ההעברה בוצעה תמורת 15 מיליון יורו, מה שיהפוך את דבור, בן 26 ומלך שערי הליגה האירופית, לישראלי היקר ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי, כשהוא משאיר מאחור שחקנים כמו ערן זהבי, אייל ברקוביץ ואחרים.

מי שהחזיקו אצבעות והתפללו שהעסקה תצליח הם אנשי מכבי אחי נצרת, שהעברה תכניס לקופת המועדון שלהם סכום של כ- 250 אלף יורו, תחת סעיף שפיפ"א מגדירה דמי סולידריות".

דבור עזב את ישראל בשנת 2010. קבוצתו האחרונה בארץ הייתה מכבי תל אביב. מאז שיחק בהצלחה רבה בשווייץ ובאוסטריה. בשנתיים האחרונות פרץ בזלצבורג והעונה היא כאמור עונת השיא שלו. השנה גם הפך לחלוץ הפותח הקבוע של נבחרת ישראל

חבר הנהלת אחי נצרת, אחמד חילו: "כל הקבוצות בהן מונאס שיחק במהלך הקריירה שלו יהיו זכאיות לחלק מהעסקה, אני מעריך שנקבל את הכסף בקיץ, כשהעסקה תושלם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות