fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החיים הטובים של לנרי קהינדה

מלך שערי הפועל עפולה לשעבר חתם על חוזה עתק בדובאי."אחרי שלוש שנים הוא יכול לחזור הביתה עם סכום של מיליון דולר, שיכול להספיק לו לחיות עד גיל 200 בניגריה", אומרים מקורבי השחקן בישראל.
לנרי קהינדה
לנרי קהינדה (צילום: דובורת הפועל עפולה)

החיים ממרומי הקומה ה- 35 באחד המגדלים המפוארים ביותר בדובאי נראים יפים יותר. זו המציאות שחלוץ הפועל עפולה לשעבר, לנרי קהינדה, מתרגל אליה בימים אלה.

קהינדה כבש לפני שנתיים 20 שערי במדי הפועל עפולה, עוד 4 בגביע המדינה ו- 5 נוספים בגביע הטוטו, ובסך הכל 29 שערים בכל המסגרות, שסידרו לו חוזה בהפועל כפר סבא מליגת העל, שם הצליח פחות והסתפק ב- 5 שערים בלבד.

לנרי קהינדה
לנרי קהינדה (צילום: דובורת הפועל עפולה)

קהינדה, חתם בשורות קבוצה שהבוס הישיר שלה הוא הנסיך חמדאן בן ה-33, שהוא גם יורש העצר, על חוזה שבהפועל עפולה רק יכול היה לחלום עליו. "הוא בחור שקול, הבין שמבחינה מקצועית אין לו לאן להתקדם, אבל מבחינה כלכלית כן. אחרי שלוש שנים הוא יכול לחזור הביתה עם סכום של מיליון דולר, שיכול להספיק לו לחיות עד גיל 200 בניגריה", אומרים מקורבי השחקן בישראל.

קהינדה שומר על קשר עם החברים בעפולה באמצעות הרשת החברתית ומספר להם על החיים הטובים בדובאי. כשנשאל האם החום במדינת המפרץ לא מעיק עליו, ענה שהוא רגיל משום שבניגריה חם לא פחות מאשר שם.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות