fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הזרים מגאנה קובו וחביבו נבחנים בהפועל נצרת עילית

המציאות הביאה את הקבוצות לחפש בנרות זרים צעירים מוכשרים שישחקו בנוער ויוכלו לעזור גם לבוגרים
חביבו (צילום יצחק סולומון)
חביבו (צילום יצחק סולומון)

על פי התקנון מותר לכל קבוצה בליגה הלאומית לשלב שלושה שחקנים זרים, אך קבוצה שתשלב זר אחד בלבד תקבל בונוס של 300 אלף שקל. במקביל מותר לשלב שחקן זר שמגיע לקבוצת הנוער ויכול לשחק גם בבוגרים. המציאות הביאה את הקבוצות לחפש בנרות זרים צעירים מוכשרים שיוכלו לעזור גם לבוגרים.

בנצרת עילית החליטו כבר בסיום העונה שעברה שהזר שלהם יהיה הברזילאי פדרו פטראצי וויתרו על החלוץ הברזילאי חוליו סזאר. גם הפועל נצרת עילית הצטרפה למירוץ אחר זרים צעירים שיוכלו אולי לשרת את הבוגרים, ובימים האחרונים מתאמנים בשורותיה שני שחקנים צעירים מגאנה: שחקן הכנף ננה קובו, חלוץ שמפגין מהירות רבה, אך לא ברור האם המימדים הפיסיים שלו יאפשרו לו להתמודד מול הבלמים של הליגה הלאומית והקשר חביבו, שמפגין שליטה טובה בכדור.

ננה קובו (צילום יצחק סולומון)
ננה קובו (צילום יצחק סולומון)

המנהל המקצועי רועי כהן: "הם כרגע בבדיקה, נהיה הרבה יותר חכמים אחרי שנראה אותם במשחקי אימון". אתמול ניצחה נצרת עילית במשחק אימון את הפועל עכו ובשבוע הבא תשחק נגד מכבי אחי נצרת. אחרי המשחקים יתקבלו החלטות לגביהם. לא מן הנמנע שאם המאמן איתי מרדכי יחליט לשחרר אותם, יגיעו זרים חדשים להיבחן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות