fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ההתעקשות של ראש העיר השתלמה להפועל נצרת עילית

ההתעקשות של רונן פלוט הביאה את המנכ"ל, גיל ברעם, לחדש את המו"מ מול אשדוד ולדרוש מהם לשפר את ההצעה על השחקן. הדבר הביא את האשדודים לשפר את הצעתם ב- 50 אלף שקל נוספים.
אוהד רבינוביץ (צילום חגאג רחאל)
אוהד רבינוביץ (צילום חגאג רחאל)

בשבוע שעבר סוכם כי הכדורגלן הצעיר של הפועל נצרת עילית, אוהד רבינוביץ, יעבור לקבוצת מ. ס. מליגת העל. אלא שראש העיר, רונן פלוט, הטיל וטו על המעבר וסבר כי אשדוד צריכה לשלם יותר כסף על הכישרון הכי גדול שצמח במועדון בשנים האחרונות.

אוהד רבינוביץ (צילום חגאג רחאל)
אוהד רבינוביץ (צילום חגאג רחאל)

ההתעקשות של פלוט הביאה את המנכ"ל, גיל ברעם, לחדש את המו"מ מול אשדוד ולדרוש מהם לשפר את ההצעה על השחקן. ההדבר הביא את האשדודים לשפר את הצעתם ב- 50 אלף שקל נוספים.

כמו כן סוכם כי 20 אחוזים מהכרטיס תישאר בידי הפועל נצרת עילית, סעיף שיכול להכניס לה עוד כסף במקרה של מכירה עתידית של השחקן לקבוצה בכירה. על פי ההסכם, במידה ורבינוביץ לא ישתלב בליגת העל וישחורר לליגה הלאומית, נצרת עילית תקלוט אותו ללא תמורה.

המנכ"ל גיל ברעם: "ההתעקשות של ראש העיר השתלמה לנו. הוא מעורב ומגלה רצון אדיר לסייע לנו, אנחנו מודים לו על עזרתו הרבה למועדון".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות