fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הדירה הראשונה שמכרתי הייתה של ההורים שלי"

איש התיווך והנדל"ן, ינון בן סימון מנוף הגליל, מסביר מה הוא חושב על שוק הנדל"ן בעיר
בן סימון (צילום עצמי)
בן סימון (צילום עצמי)

עולם הנדל"ן הוא עולם דינמי המאפשר צמיחה, התפתחות אישית והתמקצעות. נכון שיש בו תקופות טובות יותר וטובות פחות, אלו הן כמובן מגמות שהופכות את התחום למאתגר עוד יותר. "עולם הנדל"ן תמיד סיקרן אותי", מספר ינון בן סימון, בן 25, נשוי ואב לילדה בת שנה, שחוזר בימים אלה להתגורר בנוף הגליל.

בן סימון עובד כבר כמעט 4 שנים ב"רובין נכסים", בניהולו של רוני רובין, שמשרדו ממוקם בנוף הגליל. "הבית הראשון שמכרתי היה של ההורים שלי", הוא מספר איך הכל התחיל, "זה נתן לי זריקת מרץ לעסוק בתחום, הבנתי שזה תחום שאני יכול להצליח ולפרנס בכבוד את משפחתי", הוא אומר.

על העבודה ב"רובין נכסים", אומר בן סימון: "אני כאן כמעט 4 שנים, יש בינינו הבנה טובה והערכה הדדית, בסך הכל זה בית חם".

על שוק הנדל"ן בנוף הגליל אומר ינון בן סימון: "אני מכיר את השוק מיום היוולדי, מגמת העזיבה הייתה נכונה, היום לדעתי דברים השתנו  בזכות העשייה הרבה של ראש העיר רונן פלוט. אני מכיר המון זוגות צעירים שרוצים לשפר דיור ולא לעזוב את העיר. הם מעוניינים בבנייה חדשה כמו שמציעות הערים השכנות מסביבנו".

עוד מוסיף בן סימון ואומר: "עקב המחסור בבנייה חדשה נוצר מחסור גדול בהיצע הדירות למכירה בעיר, מה שגרם לעליית מחירי הדירות שממשיכים לעלות".

בן סימון מציין כי בשנים האחרונות "העיר הפכה למוקד עלייה לרגל למשקיעים רבים מכל רחבי הארץ כתוצאה מהתשואה הגבוהה שניתן להשיג כאן".

בן סימון מבקש לציין כי הוא גם מתמחה בייעוץ משכנתאות. "העולם הזה מאוד רחב ומאוד משמעותי, לא מה שהיה פעם", הוא מסביר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות