fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבינגו של איתי מרדכי

המאמן הלך על על הקופה ובדקות הסיום הכניס את עודד צקול ועידן גולן, שהביאו לו נקודה יקרה מול מוליכת הטבלה * איתי מרדכי: הכל בזכות השחקנים"
איתי מרדכי יורד מרוצה בסיום המשחק (צילום חגאג רחאל)
איתי מרדכי יורד מרוצה בסיום המשחק (צילום חגאג רחאל)

הפועל נוף הגליל סיימה לפני שעה את משחקה מול מוליכת הטבלה, מכבי פתח תקווה, בתיקו 1-1. פתח תקווה עלתה ליתרון בדקה ה- 81, אבל נוף הגליל ידעה להתעלות ולהשוות בזכות חילוף כפול מנצח של המאמן איתי מרדכי, שהלך על על הקופה, הכניס את עודד צ'קול ועידן גולן ועבר לשחק בדקות הסיום עם 4 חלוצים. צקול בישל לגולן את השער שהביא נקודה יקרה לנוף הגליל.

"הגענו למשחק נגד הקבוצה הכי טובה בליגה, שללא ספק היא ברמה של ליגת העל, עם סגל חסר מאוד, השחקנים נשמעו להוראות וידעו להתעלות, נראינו כמו קבוצה מסודרת ומאורגנת", סיכם המאמן איתי מרדכי את המשחק, בעטנו יותר בעיטות מסוכנות מפתח תקווה, ידענו מנטלית לחזור למשחק, זה מראה על אופי וכיוון נכון ויעזור לנו בהמשך. לא פשוט לשחק 4 משחקים תוך 11 יום".

הפגינו אופי. נוף הגליל במשחק הערב (צילום חגאג רחאל)
הפגינו אופי. נוף הגליל במשחק הערב (צילום חגאג רחאל)

-החילופים שלך היו בינגו

"עם כל הצניעות, החילופים בוודאי עזרו, אבל מי שעשה בסופו של דבר את העבודה הם השחקנים ששיחקו על המגרש. צקול בישל, עידן הבקיע, יצא לי בינגו, אבל זה רק בזכות השחקנים".

לפני המשחק קיימו השחקנים טקס הדלקת נרות חנוכה בחדר ההלבשה. מחר יקיימו אימון שחרור בקאנטרי קלאב בנוף הגליל. ביום שישי יוצאת הקבוצה למשחק חוץ נגד כפר קאסם, שיתקיים במגרש בלוד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות