fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דקר צעיר כי חשד שהוא בקשר עם אחותו

נגד החשוד הוגשה בקשה למעצרו עד תום ההליכים.
דקר את חברו בעקבות ויכוח על נגיף הקורונה | צילום: דורון גולן
דקר את חברו בעקבות ויכוח על נגיף הקורונה | צילום: דורון גולן

המשטרה עצרה צעיר בן 19, תושב כפר כנא, שדקר צעיר אחר באמצעות סכין יפנית על רקע שיחת טלפון בין הקורבן לאחותו של הצעיר. נגד החשוד הוגשה בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

ישראל במשטרה התקבלה הודעה על צעיר, שפונה לבית החולים בנצרת, כשעל גופו סימני דקירה. במסגרת החקירה עלה החשד כי קיימת הכרות בין הקורבן לנאשם, וכי סמוך לשעה 21:30 התקשר הקורבן לנייד של אחותו של הנאשם והנאשם הוא זה שענה לאותה שיחת טלפון. בהמשך, הנאשם התקשר לקורבן וביקש ממנו לבוא איתו לסיבוב ברכבו. הקורבן אשר בתמימותו חשב כי מדובר בשיחת חברים אמר לנאשם כי הוא נמצא כרגע בחנות הנרגילות והוא יכול לאסוף אותו משם.

הנאשם, כשהוא מחזיק ברכב סכין יפנית שאורך הלהב כ-8 ס"מ, הגיע אל בית עסק אסף את הקורבן והם נסעו יחד ליער סמוך לקיבוץ בית רימון. השניים ירדו מהרכב ובעוד הקורבן חושב לתומו כי הנאשם רוצה באמת לשוחח עמו, התנפל הנאשם על הקורבן באמצעות הסכין יפנית ודקר אותו בצווארו ובידיו עד אשר  הקורבן התמוטט על הארץ ונזקק לטיפול רפואי, אז נמלט הנאשם מהמקום.

הקורבן התקשר לאביו אשר הזמין אמבולנס שפינה אותו לבית החולים בנצרת הוא נזקק לתפרים בשני חתכים באזורים שונים. השוטרים שהגיעו לבית החולים גבו עדות מהקורבן ואביו ופתחו בסריקות לאיתור הנאשם אשר לבסוף לאחר פעולות חקירה, ותפיסת הרכב כשעליו סימני דם של הקורבן, הנאשם הסגיר את עצמו לתחנת המשטרה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות