fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דודו ביטון: "קם בבוקר, מתפלל, אוכל ארוחת בוקר ויוצא להתאמן ב… מרפסת"

חלוץ הפועל עפולה כמו כל עם ישראל, מסתגל לתקופה לא פשוטה ולא מוכרת * "תקופה שצריכים לעבור אותה בשלום"
ביטון עם שני ילדיו בסלון ביתו (צילום עצמי)
ביטון עם שני ילדיו בסלון ביתו (צילום עצמי)

"זו תקופה לא פשוטה", אומר חלוץ הפועל עפולה, דודו ביטון, בהתייחסו לזמנים הקשים אותם נאלץ לעבור בית ישראל, במהלך המאבק בנגיף  הקורונה  ששינה את פני העולם, "זו תקופה לא פשוטה, מאתגרת, אנחנו צריכים לעבור אותה בשלום".

"אני קם בבוקר, מתפלל, אוכל ארוחת בוקר ויוצא להתאמן ב… מרפסת", הוא מתאר את שגרת יומו. במרפסת בבניין בנתניה, שם הוא מתגורר.

בגלל מגבלות המקום, הוא עובד על תרגילי כוח, בהמשך הוא יוצא לריצות. "אני משתדל שיהיה לי סדר יום מסודר וקבוע, לישון טוב, לאכול טוב, כדי שלא יתבלבל לי הכל".

אחרי סיום האימון הוא מתפנה לשני ילדיו, הבן ריי, בן 3.5 והבת לימאי, בת 2.5 והופך לאבא במשרה מלאה. בסלון ביתו הוא הציב מיני שער כדורגל, שם הוא מאמן את בנו.

"אני עושה לילד שני אימונים ביום, הוא בועט הרבה לשער ומבסוט", אומר ביטון, "בכלל, הבית שלי הפך לג'ימבורי. אני ואשתי מבינים שאין מה לעשות, צריך להעסיק את הילדים".

-יש כאלה שצופים תסריט לפיו בגלל המצב הליגות יוקפאו בסופו של דבר והפועל עפולה תישאר בליגה

"אף אחד לא יודע מה יקרה, הכי חשוב כרגע זה שהמדינה והעולם כולו יצאו מהר ככל האפשר ממשבר הקורונה. בכל מקרה, אין לי ספק שגם על המגרש נישאר בליגה. יש לנו קבוצה מספיק טובה לעמוד במשימה הזו. בכל מקרה, כמו כולם נמתין להחלטת ההתאחדות והמנהלת בנושא".

דודו ביטון (צילום חגאג רחאל)
דודו ביטון במדי הפועל עפולה בימים שעדיין שיחקו כדורגל(צילום חגאג רחאל)

חרש את אירופה

דודו ביטון, בן 31, יכול להתהדר בכך ששיחק ב- 5 מדינות שונות באירופה: פולין (ויסלה קרקוב  עם מאור מליקסון), בלגיה (שרלואה, סטנדרט ליאז'), סלובניה (מאריבור), ספרד (אלקורקין ליגה שנייה) וקפריסין (אפואל ניקוסיה). להפועל עפולה הוא הגיע כדי לנסות להשאיר אותה בליגה הלאומית. בינתיים, ב- 15 משחקי ליגה כבש 3 שערים בלבד, גם הוא יודע שזה לא מספיק ומקווה לפיניש טוב, אם וכאשר המשחקים יחודשו, כדי לחזור לליגת העל והחזיר את הקריירה שלו למסלול.

ביטון צמח במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק, בגיל נוער עבר למכבי חיפה, בשורותיה רשם הופעת בכורה בקבוצה בוגרת, אבל לא הצליח לתקוע שם יתד ויצא למסע נדודים ממושך.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות