fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גורלה של אסי גלבוע יוכרע על ידי בית הדין של ההתאחדות

הקבוצה לא תהנה מההחלטה לסיים את הליגות ללא ירידות * גורם בהתאחדות: "הפעילות שלהם הופסקה עוד לפני הקורונה, הם בכלל לא הגישו ערעור והם לא קשורים להחלטה להקפיא את הירידות"
הקבוצה הוקמה לזכרו. אסי דניאל ז"ל (צילום אלבום משפחתי)
הקבוצה הוקמה לזכרו. אסי דניאל ז"ל (צילום אלבום משפחתי)

האם בגלל שלומיאלית תרד הפועל אסי גלבוע לליגה ג'? כרגע מצבה לא ברור וגורלה נמצא על שולחן בית הדין של ההתאחדות לכדורגל. על פי גורם בגלבוע: "כל חומר הערעור מוכן, אנחנו מחכים להגיש אותו כשההתאחדות תחזור לפעילות".

כזכור, לפני פרוץ משבר הקורונה, הפסיקה ההתאחדות לכדורגל את פעילותה של אסי גלבוע, אחת הקבוצות הוותיקות בליגה א', בשל אי כיבוד פסק בורר והורידה אותה לליגה ג'.

בעקבות החלטת ההתאחדות לכדורגל מסוף השבוע שעבר, לפיה העונה הסתיימה בשל מגיפת הקורונה והוחלט על כך שבכל הליגות הנמוכות ונוער לא יהיה ירידות, התעוררו בגלבוע ומתכוונים לערער על ההחלטה להוריד אותם לליגה ג'. "למה התאחדות מיהרה להכריז שבועינה עלתה לליגה א'?", תוהה המאמן אדם זועבי.

במקרה הספציפי הזה, הוחלט בהתאחדות לכדורגל כי הפועל אסי גלבוע כן תרד ליגה וכבר נקבעה עולה לליגה א' על חשבונה: הפועל בועינה, שסיימה שנייה בליגה ב' מחוז צפון ב', שהועדפה על בני ריינה ממחוז צפון ב', בשל מאזן טוב יותר. יצוין כי בני ריינה כבר הודיעה כי תערער על ההחלטה.

איחרו את המועד

גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל אמר בימים האחרונים כי אסי גלבוע איחרה את המועד, משום שעל פי התקנון, הייתה צריכה לערער תוך שבוע ימים מיום החלטה להוריד אותם לליגה ג'.

על פי הגורם הבכיר בהתאחדות: "הפעילות שלהם הופסקה עוד לפני הקורונה, הם בכלל לא הגישו ערעור והם לא קשורים להחלטה להקפיא את הירידות.  בכל מקרה הם יגיעו לבית הדין הדין ומה שבית הדין יקבע זה מה שיהיה".

אסי גלבוע הוקמה בזמנו להנצחת אסי דניאל ז"ל, חייל מהתענכים, שנהרג במהלך שרותו הצבאי. הקבוצה מנוהלת כבר שנים על ידי בני משפחתו. העונה, בשל החלטת המועצה האזורית שלא לתקצב  את הקבוצות הבוגרות היא נקלעה לקשיים כספיים חמורים, שהביאו בסופו של דבר להפסקת פעילותה.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות