fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשורת הקנאביס הרפואי תצא מנוף הגליל

בעיר הולך ומוקם המפעל הגדול בישראל לייצור ופיתוח תרופות קנאביס.
המפעל שיוקם (צילום עצמי)
המפעל שיוקם (צילום עצמי)

בנוף הגליל מוקם המפעל הגדול בישראל לייצור ופיתוח תרופות קנאביס. בהקמת המפעל מושקעים עשרות מיליוני שקלים והבעלים מבטיחים שיהיה מהמתקדמים בעולם. "יש לנו את כל הידע, הניסיון, המקצועיות והמיומנות לעמוד בראש חזית הקדמה הטכנולוגית בתחום ברמה העולמית", אמר גורם בכיר במפעל והדגיש כי כל תהליך הייצור והתוצר של המפעל עומד בכל התקנים הנדרשים על ידי משרד הבריאות ערוך גם להגדלת הייצוא לחו"ל. לצורך הקמת המפעל נחתם חוזה לשכירות ארוכת טווח ובהמשך, מיד לאחר השלמת ההליך מול מינהל מקרקעי ישראל, יחל ביצוע התאמת המבנה יוקמו בו  חטיבת ייצור, מעבדות,  בקרת מוצר, אריזה ומחקר ופיתוח.

הקמת המפעל אושרה על ידי משרד הכלכלה והתעשייה ונמצאת כאמור בשלבים מתקדמים לקראת סיום הליך האישורים  במנהל מקרקעי ישראל. ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט, בירך על הבחירה בנוף הגליל וציין כי המפעל יספק למעלה מ- 100 מקומות פרנסה נוספים לתושבי העיר.

מהעירייה נמסר כי המפעל מוקם במבנה שכור לטווח ארוך בשטח של  3000 מטר בנוי "זה יהיה הלב של הפעילות העסקית של אחד המפעלים הגדולים והמוכרים בתחום בארץ ובחו"ל" וצוין כי מנכ"ל מנהלת פארק "ציפורית", סרגיי זלוטניק, מלווה את כל תהליך ההקמה  אל מול משרדי הממשלה והגורמים המאשרים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות