fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברעם לשחקנים: "אתן לכם  גב רק אם תתנו 200 אחוז"

מנכ"ל הפועל נוף הגליל תקף את שחקניו בסיום משחק הדרבי, בו נחלה הקבוצה הפסד ליגה שלישי בארבה משחקי פתיחת העונה
זעם. גיל ברעם (צילום חגאג רחאל)
גיל ברעם (צילום חגאג רחאל)

הפועל נוף הגליל נחלה הערב הפסד ליגה שלישי בארבעת משחקי פתיחת העונה, 0-1 נגד מכבי אחי נצרת בעילוט והיא מדורגת במקום ה- 15 עם נקודה אחת בלבד. ללא ספק, אחת מפתיחות העונה החלשות של המועדון בעשור האחרון. הקבוצה גילתה יכולת חלשה ואנמית וגם השינויים בהרכב של המאמן איתי מרדכי, שפתח עם גיא דיין ותומר סויסה על הספסל ועם הברזילאי פדרו בעמדת הבלם, לא עזרו.

תופקד כבלם. הברזילאי פדרו בדרבי (צילום חגאג רחאל)
תופקד כבלם. הברזילאי פדרו בדרבי (צילום חגאג רחאל)

בסיום המשחק כינס המנכ"ל גיל ברעם את השחקנים והטיח בהם מילים קשות. "אני עומד מאחורי המאמן. האש תגיע לשחקנים לפני שתגיע למאמן. אגלה סבלנות עד חלון העברות בינואר, מי שלא יתחבר לקבוצה ישלם את המחיר. אין לי בעיה עם התוצאות, יש לי בעיה עם הדרך. אני דורש מכם מחויבות ותשוקה, מי שלא יהיה מחויב ישוחרר מיידית מהקבוצה, אני מצפה לראות מכם מחויבות כבר במשחק הבא נגד ראשון לציון. אני אתן לכם  גב רק את תתנו 200 אחוז על המגרש".

התחיל בחיוכים, הסתיים בהפסד. המאמן איתי מרדכי (צילום חגאג רחאל)
התחיל בחיוכים, הסתיים בהפסד. המאמן איתי מרדכי (צילום חגאג רחאל)

גם הקפטן ראובן גל נשמע  בסיום המשחק צועק על חבריו בחדר ההלבשה. גל, שלא שיחק במשחק תקף את חבריו על הנאיביות שהם מגלים במשחקם.

והייתה גם קרן אור: השוער שגיא מלול, שבשבועות האחרונים ספג ביקורת, גילה יכולת טובה והציל את חבריו ממספר מצבים מביכים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות