fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברית אחים

שבוע לפני הפריימריס בליכוד, נפגש ראש עיריית נצרת עילית, רונן פלוט עם חברו הקרוב, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ונתן לו את ברכת הדרך
חברים טובים לאורך כל הדרך. רונן פלוט ואדלשטיין (צילום עצמי)
בזכות ולא בחסד. רונן פלוט ושר הבריאות אדלשטיין (צילום עצמי)

רונן פלוט ויולי אדלשטיין מוכיחים שגם בפוליטיקה יש חברים. השניים הולכים יד ביד  כברת דרך ארוכה ומזה למעלה מ- 20 שנים מתחזקים מערכת קשרים אישית, משפחתית וגם פוליטית. פלוט שימש בתפקידים בכירים בצמידות לאדלשטיין וליווה אותו במשרדי הממשלה ובכנסת.

חברים טובים לאורך כל הדרך. פלוט ואדלשטיין (צילום עצמי)
חברים טובים לאורך כל הדרך. פלוט ואדלשטיין (צילום עצמי)

תפקידו האחרון היה מנכ"ל הכנסת ועד היום מספרים במסדרונות המשכן על העבודה המשותפת המדהימה בין השניים. "רונן ויולי מבינים אחד את השני בלי לדבר הרבה, שניהם אנשי ביצוע מצוינים, מסורים לתפקיד הציבורי ורואים בו שליחות", סיפר גורם פוליטי ואמר כי כשרונן הודיע ליולי על כוונתו להתפטר מניהול הכנסת לטובת נצרת עילית, התגובה הראשונית הייתה הלם מוחלט. "לרונן היה  התפקיד הכי נחשק במדינה, היה לו את כל התנאים שרק אפשר לדמיין ואף אחד לא האמין שהוא יוותר על כל זה בשביל נצרת עילית"

אבל בכנסת אומרים כי בעוד שבסביבתו של פלוט הופתעו מן המהלך יולי עצמו העניק לפלוט את ברכת הדרך. "אני יודע שכשרונן מחליט משהו אין דרך חזרה ואני גם יודע עד כמה חשובה לו העיר נצרת עילית וכמה הוא אוהב את תושביה ורוצה לעשות למענם. רונן מחולל פלאים בנצרת עילית ואני לא מופתע מכך, הוא איש חזון שמאמין בעבודה קשה ולא עושה הנחות לעצמו בשום דבר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות