fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברוב הדר

עו"ד הדר בן גוזי נולדה בבית שאן, גרה ולמדה בחוץ לארץ, קבעה את משרדה דווקא בנוף הגליל * "התאהבתי במקום במבט ראשון", היא מספרת
עורכת הדין הדר בן גוזי (צילום עצמי)
עורכת הדין הדר בן גוזי (צילום עצמי)

מכל הערים, בחרה עו"ד הדר בן גוזי, לפתוח את משרדה לעריכת דין בעיר  המתחדשת נוף הגליל (נצרת עילית). "התאהבתי במקום במבט ראשון, לא הייתי כאן אף פעם, נחתתי כרעם ביום בהיר ונשארתי", היא מגלה.

להדר, עוד לא בת 30, יש סיפור חיים מרתק. היא נולדה בבית שאן ובגיל 18 הוריה התגרשו והיא עברה להתגורר עם אמה בקיבוץ חמדיה. "למדתי והתחנכתי עוד קודם לכן במסגרת החינוך הקיבוצית, כך שהמעבר מבחינתי היה קל וטבעי, אבל ברמה האישית סבלתי מהתמודדויות לא פשוטות ומאחריות רבה כבת בכורה ואחות לאחיי הקטנים. בנוסף התמודדתי עם הפרעת קשב וריכוז שלא אובחנה בזמנו ובמובן מסוים הודחקה על ידי הסביבה כולה".

עם ההתמודדויות האישיות, הקשיים והפרעת הקשב, הדר לא נתנה לשום דבר לעצור בעדה בדרך להצלחה. הדר התקבלה ללימודי רפואה באיטליה, סיימה שנה ראשונה, אבל החליטה להסב את לימודיה למשפטים והפכה לעורכת דין. "התגוררתי בשנים האחרונות במרכז וזה התאים לי מבחינה התפתחותית ומקצועית, אך כיום אני מחפשת דברים אחרים בחיים וחשוב לי דווקא השקט, הרוגע והאווירה", היא מספרת.

מה לך ולנוף הגליל?
"האמת שאין שום דבר שמחבר. הגעתי לעיר די במקרה בעקבות חברה ונשארתי היות ועו"ד לואיי הווארי, פתח בפניי את משרדו הממוקם בעיר עם יחס ודאגה אינסופית (שאגב  זה הזמן להודות לו) , ועקב הקסם שגרם לי להתאהב בעיר, לכן בהחלטה של רגע החלטתי שזה המקום הטוב והנכון עבורי".
-לא פשוט לעזוב את המרכז בחזרה לצפון
"המרכז זה מקום של שפע יש שם הכל, אבל אדם כמוני שבא מקיבוץ וגדל במקום קטן צריך בסוף כנראה את החמימות הפשטות והקסם שבעמק  . פה זה מרגיש לי יותר בית ואני לא רואה את עצמי מגדלת ילדים ובונה משפחה במרכז".

הדר עדיין על מזוודות, רק חמישה חודשים בעיר. בנוסף להיותה עורכת דין מבריקה היא גם ציירת מוכשרת, שיצירותיה זוכות לתגובות ומחמאות רבות בארץ ובעולם.
מעת לעת היא גם מרצה ומעבירה את מסריה לכלל הציבור ולהעצמה נשית בפרט מתוך התמודדותה הרבה עם קשיי החיים והכוח, שגילתה לבדה בצל כל אלו ובפרט בצל הפרעת הקשב והריכוז . "עם השנים לימדתי את עצמי לפתח מיומנויות וכלים שעוזרים להתגבר על בעיות החיים ולהפוך קושי למקור של עוצמה.במשך שנים מורותיי בבית הספר וסביבתי הקרובה סירבו להכיר בבעיית הקשב שלי והגדירו אותי בהגדרות שליליות רבות".

הדר: "כעת אני מספרת עליהן ומביאה את התובנות האישיות שלי למעגלי שיח והעצמה נשית, שיעבירו את המסר ויראו שניתן לצמוח מכל קושי ולהצליח להגשים כל חלום ולטפס על כל פסגה אם רק נאמין בעצמנו, נתמיד ונתמקד במטרה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות