fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעקבות הקורונה: 730 פניות של תושבים למוקד העירוני

המוקד העירוני של עיריית עפולה שעובד 24/7 ותוגבר מאז פרצה מגפת הקורונה, רשם פניות שונות של תושבי העיר סביב נושא הקורונה
מסביב לשעון. המוקד העירוני (צילום עצמי)
מסביב לשעון. המוקד העירוני (צילום עצמי)

בעקבות הקורונה: 730 פניות של תושבים למוקד העירוני:

למעלה מחודש לאחר שהכתה לראשונה בישראל וכשלושה שבועות בדיוק לאחר שנחשפה חולת הקורונה הראשונה בעיר עפולה, מפרסמים השבוע במוקד העירוני בעפולה נתונים ראשונים על פעילות המוקד.

בין התאריכים 15.3-5.4 התקבלו במוקד העירוני לא פחות מ-730 פניות מהציבור בנושאי הקורונה. עיקר הפניות למוקד היו בקשות סיוע לאוכל ועמדו על 485 פניות והן באו בעקבות הפרסומים הרבים של הרשות על סיוע בחלות מנות מזון וחבילות מזון לחג.

127 פניות עסקו בהפרות של הנחיות משרד הבריאות על ידי תושבים אם מדובר בהתקהלויות או בהפרות בידוד, 63 פניות עסקו בשאלות בנושא שגרת החיים בעקבות הנחיות משרד הבריאות, בעיקר בנושאי יציאה מהבית, 49 פניות עסקו במידע בנושא קורונה ועוד 5 פניות עסקו בנושא חיטוי במרחב הציבורי.

3382 תלונות בסך הכל

יש לציין כי בסך הכל התקבלו במוקד העירוני בתקופת הזמן הנ"ל 3,382 פניות הכוללות כמובן את הפניות בנושא קורונה, ארבע פניות בלבד בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד בה התקבלו 3,378 פניות.

מנהל המוקד העירוני, יובל כהן, הסביר את הנתון ואמר: "אמנם נרשמו 730 פניות בנושאי קורונה אבל במקביל נרשמה ירידה בפניות בנושאים אחרים כך שהתקבלו נתונים דומים בהשוואה לשנה שעברה, כדרכה של סטטיסטיקה להתאזן. בכל מקרה, אני מזמין את תושבי עפולה לפנות אלינו בכל שעה ובכל שאלה או בקשה ואנחנו נטפל".

 

קראו עוד חדשות בידיעות הגליל וידיעות עפולה והעמקים! לחץ כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות