fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בנצרת עילית לא שוכחים את ראש העיר הראשון

"אדוני ראש העיר הראשון, אני רוצה לספר לך שהיישוב שהקמת עם 13 משפחות מונה כיום למעלה מ- 50 אלף איש, אני רוצה לספר לך שנצרת עילית חוגגת 60 ושהיא עיר המחוז - בירת הגליל", אמר רונן פלוט על קברו של מרדכי אלון ז"ל
רונן פלוט על קברו של אלון (צילום ישראל פרץ)
רונן פלוט על קברו של אלון (צילום ישראל פרץ)

ראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט נשא נאום מרגש  בטקס האזכרה השנתי לראש העיר הראשון מרדכי (מוטקה) אלון. הטקס שמאורגן מדי שנה על ידי העירייה ובני משפחת אלון, התקיים בחלקת קברו של אלון בבית העלמין בנצרת עילית.

מטעם העירייה השתתפו: ראש העיר רונן פלוט, מ"מ אלכס גדלקין, חברי המועצה: עירית שחר, אלון חלפון, איציק פינטו וברכה ברוב. רב העיר ישעיהו הרצל, מנכלי"ת העירייה חוה בכר, ראש מנהל עירוני, לאה ספיר, ראש מנהל חינוך וקהילה אורנה פישר, עובדי עירייה ותושבים.

פלוט על קברו של אלון (צילום ישראל פרץ)
פלוט על קברו של אלון (צילום ישראל פרץ)

"אלון ייזכר לנצח בהיותו החלוץ שעמד בראש המחנה,לקח את החזון ותרגם אותו למעשים, החלוץ  שהגיע פיזית לעיר וביחד עם משפחתו קלט עולים והאמין בעיר הזאת מהרגע הראשון, אהב אותה ללא תנאים", אמר ראש העיר פלוט וריגש את הקהל, כשפנה אל מרדכי אלון וסיפר לו על העיר שהתפתחה מהיישוב הקטן אותו הקים יחד עם 13 משפחות .

"אני רוצה לספר שנצרת עילית חוגגת עוד מעט 60 ושהיא כיום העיר המובילה ובירת הגליל, לספר לך על ההישגים של העיר ותושביה ולהבטיח לך להמשיך בדרכך, להשלים את המשימה באמצעות בניה של בתים חדשים, אכלוס שכונות חדשות עם  משפחות וילדים, הרבה ילדים".

הרב הרצל סיפר על היכרותו האישית עם אלון ז"ל, בעת שקלט משפחות עולים ודאג לשלבן בחיי העיר והקהילה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות