fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית שאן התייחדה עם זכר חללי הפיגוע בסניף הליכוד

במלאת 17 שנים לפיגוע הטרור בסניף הליכוד בבית שאן * ראש העיר ז'קי לוי: "לא נשכח לעולם את המראות והקולות של חברינו ברגעים הנוראים האלה"
מתייחדים עם זכר הנרצחים (צילום דוברות העירייה)
מתייחדים עם זכר הנרצחים (צילום דוברות העירייה)

טקס הזיכרון במלאת 17 שנים לפיגוע הטרור בסניף הליכוד בבית שאן התקיים בבית יד לבנים בעיר במעמד ובהשתתפות המשפחות השכולות, רב העיר יוסף לסרי, ראש העיר ז'קי לוי, שר העלייה והקליטה יואב גלנט, אישי ציבור, חברים, בני נוער ומוקירי זכרם. את הטקס אותו הנחו ובו שרו בני נוער פתח הרב לסרי בתפילת יזכור ואל מלא רחמים ודברים לזכרם של אהוד אביטן, מוטי אברהם, שאול זילברשטיין, יעקב לארי, חיים עמר ודוד פרץ, זיכרונם לברכה.

אושרת בראל, בתו של אהוד אביטן ז"ל, דיברה בשם המשפחות השכולות וריגשה את יושבי האולם: "לך אימא אהובה שלי ולכן אמהות אהובות שכבר 17 שנה אוספות את השברים של עצמיכן אבל קודם כל שלנו, מרגישות אותנו, כואבות ומנסות למלא את החלל, יודעות ששום דבר לא כבר לא יחזור לשגרה וכלביאות אמיתיות ייצרתן שגרה מלאת ניגודים ושילובים, אוספות אותנו יחד מלמדות אותנו תוך דוגמא אישית שגם מתוך החושך הגדול ניתן לראות אור ולפעמים צריך רק טיפה ממנו, את אימא וכל אחת מכן, אשת חיל אמיתית, את אימא, הנס הפרטי שלנו".

ראש העיר ז'קי לוי פנה למשפחות השכולות: "לא נשכח לעולם את המראות והקולות של חברינו ברגעים הנוראים האלה. לפני כן היינו שכנים וחברים לדרך ולתנועה והגורל הפך אותנו למשפחה אחת. המטרה שלנו היא להשריש במקום שבו אנו נמצאים, בית יד לבנים, את ערכי הרעות, אהבת האדם והדאגה לזולת, ליצוק פעילות ותוכן כדי שבני הנוער שלנו יזכרו ויכירו את הערכים שסימלו את החברים שנרצחו בעירנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות