fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אני רוצה לשמוע את המילה ׳אימא׳"

משה ותהילה ישראלי נישאו לפני 5 שנים, אך בשל בעיות בריאותיות מתקשים להיכנס להריון * הם הצליחו לאתר אם פונדקאית בהתנדבות מלאה 8 אך זקוקים ל- 120 אלף שקל, אותו הם מקווים לגייס מהציבור
משה ותהילה ישראלי (צילום עצמי)
משה ותהילה ישראלי (צילום עצמי)

משה ותהילה ישראלי מבית שאן, נישאו לפני חמש שנים ומאז הם חולמים להביא לעולם ילד. בשל בעיה בריאותית של תהילה היא איננה יכולה להיכנס להריון. כעת לאחר מאמצים גדולים הם הצליחו לאתר אם פונדקאית, המוכנה לעבור עבורם את התהליך בהתנדבות מלאה. למרות זאת לצורך התהליך כולו הם נדרשים לגייס סכום לא מבוטל של כ- 120,000 שקל עבור התהליך כולו באמצעות עמותת ׳גיוס מהלב׳.

״מי לא הייתה רוצה לשמוע את המילה אמא? מי לא היה רוצה לחבק את הילד שלו?", שואלים משה ותהיה ישראלי, שהעלו פוסט מרגש לרשתות החבריות, בו הם מבקשים סיוע בגיוס המונים לטובת הליך פונדקאות, שבסופו הם מקווים יוכלו להביא ילד לעולם. תהילה ישראלי, סובלת מאי ספיקת לב מהיום בו נולדה. התופעות הן לא פשוטות: פרפורים בלב, הפרעות בקצב הלב. הריון הוא בוודאי סיכון לחייה.

״מאז היותי תינוקת אני באשפוזים חוזרים וארוכים״, מספרת תהילה ומוסיפה: ״בגיל 22 עברתי צנתור לבבי, ניסו למצוא את הבעיה שגורמת לאי ספיקת לב, אך לא מצאו, אחרי הניתוח כשלא התעוררתי נתנו לי מכות חשמל כדי להחזיר אותי לחיים. כבר שנים שאני לוקחת כדורים שמסייעים לי לשמור על קצב תקין של הלב, אך זה עדין לא מאפשר לי להיכנס להריון, שכן הגוף שלי לא יעמוד במעמסה הזאת״. מיד אחרי שהתחתנו, היה ברור לתהילה ומשה שפניהם להליך ארוך ורגשי של אימוץ.

״לאחר לבטים קשים החלטנו לצאת למסע הפרך של הבאת ילד לעולם בהליך פונדקאות. פגשנו את שירי אור, שהיא מלווה זוגות בהליכי פונדקאות, ובשל המצב הכלכלי שלנו, היא עזרה לנו למצוא פונדקאית, שמסכימה לעשות את התהליך בהתנדבות מלאה, ואנחנו צריכים לשלם רק את העלויות, שגם הן גבוהות מאוד. עד היום הוצאנו   18,000 שקל עבור הבדיקות, והבירוקרטיה״.

תהילה נכה 100% ומחפשת עבודה בתחום המשרד בחצי משרה כפי שמתאפשר לה לעבוד. משה עובד כמפעיל שופל בחברת דשן צפון שישה ימים בשבוע. בצעד מאוד מאוד אמיץ מצד תהילה ומשה, הם החליטו לצאת בגיוס המונים לטובת הליך הפונדקאות, והם מבקשים לגייס סכום של 120,000 ש"ח לטובת ההליך הפונדקאי.

הפונדקאית שלהם החלה את התהליך, אך כדי שיוכלו לעמוד בכל ההוצאות הם חייבים לגייס את הכסף. ״עם משפחה וחברים טובים מסביבנו, נודה לכם על כל תרומה ובעזרתכם נוכל לזכות בתואר ׳אימא ואבא׳״, אמרו השניים בהתרגשות גדולה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות