fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלעד בראון יאמן את אסי גלבוע? לא כל כך מהר

דברים מתחילים לזוז באסי גלבוע? תלוי את מי שואלים. דבר אחד ברור לכולם: זו לא הולכת להיות עונה פשוטה
אלעד בראון (צילום עצמי)
דחה הבקשה. אלעד בראון (צילום עצמי)

לאחר שפוצץ האיחוד המתוכנן עם הפועל בית שאן בתחילת השבוע, הבינו בגלבוע כי אם לא יפעלו מהר ייהרס מפעל החיים של משפחת דניאל והחליטו לצאת לדרך עצמאית, נרשמו בהתאחדות לכדורגל ואף מינו את אלעד בראון למאמן. אלא שלמרות החגיגות המוקדמות, כלל וכלל לא בטוח שבראון יאמן את הקבוצה. בראון מודאג מהמצב הכלכלי, יודע שהוא לא יוכל לבנות קבוצה כראות עיניו בשל הבעיות הכלכליות הקשות של המועדון. "לקחת את אסי גלבוע זו התאבדות מבחינתו", אומרים בסביבתו.

למרות הפרסומים בכלי התקשורת, בראון עדיין לא חתום בקבוצה והשאיר לעצמו פתח מילוט גדול. למרות האופטימיות הזהירה, ברור למאמן כי הקבוצה לא תלקק דבש וזאת בשל חוסר במשאבים כלכליים, לאחר שבמועצה החליטו לא לתקצב את הקבוצה בעונת המשחקים הקרובה, אלא יעבירו סכום פעוט של 200 אלף שקל שהעירייה חייבת לקבוצה. "ברור לנו שזה לא מספיק לכלום ואנחנו שדוברים את הראש כבר כמה שבועות מאין לגייס כסף", אומרים בגלבוע.

בגלבוע החליטו ללכת על קבוצה צעירה עם שחקנים שלא יקבלו שכר. "מי שרוצה לקבל במה המקום שלו אצלנו, מי שרוצה כסף שילך למקומות אחרים", הבהירו. המאמן בראון לא כל כך מרוצה מהגישה וברור לו כי לא יוכל להעמיד קבוצה איכותית. במצב העניינים הזה, אף אחד לא יופתע אם המאמן יחליט לעזוב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות