fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איתי מרדכי: "כל משחק עד הסוף הוא כמו גמר גביע עבורנו"

מאמן הפועל נוף הגליל לקראת המשחק מחר נגד רמת השרון על כרטיס העלייה לפלייאוף
לא מושפע מספקולציות. איתי מרדכי (צילום חגאג רחאל)
עוזב ברוח טובה. איתי מרדכי (צילום חגאג רחאל)

אחרי ההפסד המרגיז בשבוע שעבר בדרבי העמקים להפועל עפולה השכנה, חוזרת מחר (שישי) הפועל נוף הגליל ל"ביתה" ומארחת בעילוט את הפועל רמת השרון (שעה 15:00), בקרב ישיר על הכרטיס לפלייאוף העליון.

יהיה זה מפגש פיקנטי מול הקבוצה של ירון הוכנבוים, שהצעיד בשנתיים האחרונות את נוף הגליל לפלייאוף העליון. כזכור, במפגש הראשון בין שתי הקבוצות עודדו אוהדי נוף הגליל את הוכנבוים במקום את מאמנם איתי מרדכי.

לראשונה מזה מספר משחקים יעמוד לרשות המאמן סגל מלא, כולל ליעד אלמליח שלא שיחק בעפולה עקב כרטיסים צהובים וים כהן שהחלים מפציעה.

מצטיין בכל עמדה. ליעד אלמליח (צילום חגאג רחאל)
חוזר להרכב. ליעד אלמליח (צילום חגאג רחאל)

בצל ההכנות למשחק החשוב, השתתפו השבוע שחקני נוף הגליל בברית המילה לבנו של המגן קובי מור, חגגו יום הולדת לחלוץ עידן גולן, שכיבד אותם בארוחת בוקר, מעשה ידי אמו טלי וכיבדו את מאמן השוערים, דודי גיל, באזכרה לאביו.

"הפלייאוף עדיין בהישג יד", אומר המאמן, איתי מרדכי, "יש עוד 4 משחקים עד סיום העונה, כל אחד הוא כמו גמר גביע עבורנו, נבוא למשחק בשיא המוכנות והריכוז, נבוא לנצח את רמת השרון ולהתקרב לפלייאוף".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות