fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחמד קסום: "אם זה יימשך חודש וחצי אנשים יתחילו להשתגע"

"אני מתאמן כל יום בחצר הבית, חוץ מזה בתוך הבית עם הילדים", מגלה הכדורגלן הוותיק, אחמד קסום, את שגרת יומו, בתקופה בה כל תושבי מדינת ישראל נמצאים בהסגר בביתם בגלל אימת נגיף הקורונה.

אחמד קסום, מטובי השחקנים במגזר הערבי, בשלוש העונות האחרונות שחקן הפועל נוף הגליל, מתגורר בקומה השנייה בבית משפחתי בכפר אעבלין, אביו מתגורר בקומה הראשונה. "המזל שיש לנו חצר גדולה, אני מתאמן בה, הילדים משחקים ומעבירים שם את היום", הוא אומר.

לקסום ולאשתו אשואק, שלושה ילדים: רזאן בת 6, מופיד בן 4 ובן הזקונים מוחמד בן שנה ושמונה חודשים.

-איך הם מעסיקים את עצמם?

"זה לא פשוט, כי גם הם צריכים את החופש שלהם. הם מתעסקים עם האייפונים והטאבלטים, רואים הרבה טלוויזיה, זה משעמם אותם אבל מעסיק אותם".

-מה המצב בכפר?

"יש קצת תנועה בכבישים, הכל כמעט סגור חוץ מסופרמרקטים ובתי מרקחת, אנשים מתחילים לקלוט את המסר שחייבים להישאר בית"

"מכין את עצמי לרגע שיחליטו לחדש את המשחקים"

"המצב קשה, אבל יש גם יתרונות", מסביר אחמד קסום,"המשפחה הרבה יותר ביחד, אפשר לנקות את הראש, לשבת בבית מוציא אותך מהשגרה היומיומית, אבל אם זה יימשך יותר מחודש או חודש וחצי אנשים יתחילו להשתגע. ייגרם נזק גדול לאנשים".

אחמד קסום (צילום חגאג רחאל)
אחמד קסום בימים היפים על המגרשים (צילום חגאג רחאל)

-הליגה תתחדש העונה?

"לדעתי הסיכויים קלושים, אבל יש עדין סיכוי שהמשחקים יחודשו. אני בכל אופן מתאמן כמו בטרום העונה, מכין את עצמי לרגע שיחליטו לחדש את המשחקים".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובדף הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה. 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות