fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחמד חילו יטיל פצצה: מי שיביא קבוצה אשחרר אותו מידית

האיש החזק במכבי אחי נצרת, שמבקש להתנתק מהקבוצה, יבהיר לשחקנים כי לא יעמוד בדרכו של אף שחקן שיבקש לעזוב * יבהיר לשחקנים אחרי המשחק נגד מכבי פתח תקווה: "לא אוכל להיות ערב לכסף שלכם"
אחמד חילו (צילום עצמי)
אחמד חילו (צילום עצמי)

מכבי אחי נצרת תתמודד היום (שעה 15:00) נגד מוליכת הטבלה פתח תקווה במשחק חוץ. האיש החזק במועדון עד לאחרונה, אחמד חילו, שהודיע על התנתקות מהקבוצה, צפוי לזרוק פצצה בסיום המשחק ולהודיע לשחקנים כי מי שיבקש להשתחרר בינואר לא נעמוד בדרכו. "מי שיש לו קבוצה שילך, אני מעודד אותם ללכת. אסביר להם שהמצב באחי נצרת קריטי ולא אוכל להיות ערב לכסף שלהם", מבהיר חילו, שבשבועות האחרונים הוריד משמעותית הילוך בכל הקשור לקבוצה.

יובל שבתאי ואלון בוזורגי מנהלים מו"מ עם הפועל עפולה, עלי חטיב מבוקש בכפר קאסם ובאום אל פאחם, "ההרגשה היא שהקבוצה עומדת בפני מכירת חיסול", אומר אחד השחקנים.

חילו יודע שהצעד שלו הוא צעד של ייאוש. "אם לא יקום איש עסקים שייקח על עצמו את ניהול המועדון, מכבי אחי נצרת לא תוכל להתקיים", הוא אומר ומבהיר כי הוא מבין את ההשלכות של שחרור המוני של שחקנים. מקורבים לאחי נצרת מבהירים כי צעד כזה יוביל לירידת הקבוצה לליגה א'. "אחר כך יעלה הרבה יותר כסף לחזור לליגה הלאומית", הם טוענים.

ראש העיר, עלי סלאם, ממשיך לנהל משא ומתן עם איש העסקים המקומי, רמי בזיע, שהמשא ומתן מולו יודע עליות וירידות.

גם בלי הבעיות הכלכליות, אחי נצרת נמצאת במצב לא נעים בתחתית הטבלה. הקבוצה מדורגת במקום ה- 13 בטבלה עם 9 נקודות בלבד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות