fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אוהד רבינוביץ בדרך חזרה להפועל נוף הגליל?

השחקן שגדל בנוף הגליל לא קיבל אפילו דקת משחק אחת העונה בליגת העל והסתפק ב- 65 דקות בלבד בגביע הטוטו * המנכ"ל גיל ברעם: "מאוד אשמח אם יבוא אלינו"
אוהד רבינוביץ (צילום חגאג רחאל)
אוהד רבינוביץ (צילום חגאג רחאל)

הכדורגלן אוהד רבינוביץ, שחזר העונה למ. ס. אשדוד מליגת העל לאחר עונה בנוף הגליל, בה נכשלה הקבוצה במשימת ההעפלה לליגת העל, עשוי לשוב למועדון נעוריו בחלון העברות בינואר הקרוב.

רבינוביץ הגיע לאשדוד בקול תרועה רמה, אבל לא קיבל יותר מדי צ'אנסים להוכיח את יכולתו במגרש של הגדולים. בשתי העונות האחרונות הושאל, לפני שנתיים להפועל עכו (אתה ירד לליגה הלאומית) ובעונה שעברה לנוף הגליל. העונה הזו היא השלישית והאחרונה בחוזה עליו חתם כשהגיע לאשדוד וכל הסימנים מעידים על כך שככל הנראה גם הפעם יושאל.

רבינוביץ, בן 24, רשם העונה בסך הכל 65 דקות בשני משחקי גביע הטוטו נגד הפועל רעננה ובני יהודה. בליגה הוא לא קיבל אפילו דקה אחת. "המצב מתסכל אותו", אומרים בסביבתו, "הוא מבין שבגילו הוא חייב לשחק ואם ימשיך לשבת על הספסל, גם אם זה בליגת העל, לא יגיע לשום מקום והקריירה שלו תיתקע", מסבירים בסביבתו. גורם באשדוד, אבחן את הבעיה של אוהד רבינוביץ לדעתו ואמר: "הוא שחקן מצוין בחור זהב וילד טוב. זו הבעיה שלו שהוא ילד יותר מדי טוב. הוא צריך להיות יותר רע, במובן החיובי של המילה, אולי אז יעריכו אותו יותר".

יש לציין כי מאמן הפועל נוף הגליל, איתי מרדכי, לא מכיר את השחקן, אבל לא יתנגד לקבל לסגל שלו שחקן איכותי ברמתו. ראש העיר, רונן פלוט, בוודאי ייתן את ברכת הדרך למהלך של החזרת בן העיר הביתה. מנכ"ל הקבוצה, גיל ברעם, טוען כי נכון להיום, השם של רבינוביץ לא עלה בשום דרך במועדון. "אוהד זה שחקן שאני מאוד מעריך את היכולות שלו", אומר האיש שבזמנו מכר אותו לליגת העל.

יש לציין כי על פי החוזה בין הצדדים, אם השחקן מושאל לליגה הלאומית, זה יכול להיות אך ורק לנוף הגליל (כפי שהיה בעונה שעברה). במקרה של השאלה לליגת העל (כפי שהיה לפני שנתיים להפועל עכו), נוף הגליל אינה צד בעניין. לדברי המנכ"ל גיל ברעם: "אני מאוד אשמח אם אוהד יבוא אלינו, אבל כרגע אני לא מתעסק בחלון העברות בינואר, לא דיברנו ולא העלינו שמות. מה שבטוח זה שאם רבינוביץ או כל שחקן אחר יגיע, נשחרר שחקנים אחרים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות