fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אוהדים מול ביתו של חילו: "אל תעזוב את אחי נצרת"

"האוהדים בלחץ, יודעים שבלי אחמד חילו הקבוצה תרד לליגה א', יודעים שרק הוא מסוגל לעצור את ההתדרדרות"
אחמד חילו (צילום עצמי)
אחמד חילו (צילום עצמי)

משלחות של אוהדי מכבי אחי נצרת מגיעות בימים האחרונים לביתו של האיש החזק בקבוצה, אחמד חילו, מנסות לשכנע אותו להישאר וקוראות לו לחזור בו מהחלטתו לפרוש משורות הקבוצה. "בלעדיך אין מכבי אחי נצרת", אמרו לו.

נכון להיום חילו נחוש לפרוש, בשל הרגשת שובע ובעיקר בגלל שנפגע מאוהדים שקיללו אותו בתקופה האחרונה, על רקע מצבה הקשה של הקבוצה. גורם בסביבתו של חילו אומר כי "האוהדים בלחץ, יודעים שבלי אחמד חילו הקבוצה תרד לליגה א', יודעים שרק הוא מסוגל לעצור את ההתדרדרות". מקורב ביותר לחילו אומר: "מה הסיכוי שיישאר בקבוצה? קשה מאוד, לא מאמין שיישאר וזו הערכה שלי, למרות שהאוהדים משגעים אותו".

רמי בזיע (צילום חגאג רחאל)
רמי בזיע (צילום חגאג רחאל)

בינתיים הולכים ומתמעטים הסיכויים שאיש העסקים הנצרתי, רמי בזיע, ייקח על עצמו את ניהול הקבוצה. בזיע בודק בימים האחרונים עת ההתנהלות הכלכלית של הקבוצה, ועל פי   מקורבים "זה לא נראה טוב". אבל מה שימנע ככל הנראה את הגעתו לקבוצה היא דרישתו שכל חבר הנהלה יגייס חצי מיליון שקל לטובת הקבוצה. יש הטוענים כי זו דרישה מוגזמת, מה גם שלא כל חברי ההנהלה הנוכחית מוכנים לפנות את מקומם לטובת ההנהלה של בזיע. "יש חברים שפשוט נדבקו לכיסא", אומר מקורב למועדון הנמצא בסוד העניינים.

ההערכה היא שאם נושא רמי בזיע ייפול, לאחמד חילו לא תהיה ברירה והוא יישאר במועדון, לפחות עד סיום העונה. "אחמד חילו אוהב את מכבי אחי נצרת, היא מפעל חיים עבורו, ברגע שיבין שהעסק הולך לקרוס הוא יחזור ובגדול", אומר הגורם המקורב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות