fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אדהם זועבי מכוון את הבנים שלו לנבחרת ולאירופה

כארם ועומרי זועבי, שגדלו באסי גלבוע, היו ב- 3 השנים האחרונות במכבי חיפה ועכשיו הם באקדמיה של הפועל קטמון
האחים זועבי עם המאמן גדי כרמלי (צילום עצמי)
האחים זועבי עם המאמן גדי כרמלי (צילום עצמי)

האחים כארם (בן 13) ועומרי (12), שחקני מחלקת הנוער של מכבי חיפה ב- 3 השנים האחרונות ותושבי הכפר טמרה שבגלבוע, עשו העונה מהפך אישי כאשר עברו לאקדמיה של הפועל קטמון ירושלים, שם הם מתגוררים, מתאמנים ומשחקים. מדובר בבניו של המאמן המוערך אדהם זועבי.  את האקדמיה מנהל המאמן הוותיק גדי כרמלי, שבעבר שימש כעוזרו של אברהם גרנט.

גדי כרמלי שמע על הילדים, עקב אחריהם והתקשר לאב, ששלח אותם לניסיון ולתקופת התאקלמות. המעבר המלא היה רגע לפני פתיחת שנת הלימודים. קטמון משקיעה בהם, לימודים אימונים אוכל, לינה   והכל בתוך פנימיית 'חוות הנוער' בירושלים, כ- 30 ילדים נמצאים באקדמיה, מתאמנים שלושה אימונים ביום ולומדים.

תחילה הם התקשו להתאקלם אבל המעבר היה חלקי, 3 ימים בירושלים וחזרו הביתה. השניים התאמנו במתכונת זו בחודשים יולי אוגוסט, עד שהחליטו על מעבר מלא. "הם התחברו לילדים וגם הילדים אהבו אותם, הרבה פעמים ישנו אצל חברים, וכבר אירחנו כמה חברים מירושלים שישנו פה", מספר האב, "אין להם בעיית שפה, הם מדברים ומבינים עברית ברמה גבוהה, מגיל 4 משחקים באסי גלבוע, 3 שנים נסעו ברכבת לקצף עכשיו הם גם נוסעים וחוזרים מירושלים באוטובוס לבד. לא מובן מאליו, אבל הם יכולים וסומכים על עצמם".

האב מפרגן לתנאים בקטמון ואומר: "זו אקדמיה ברמה גבוהה מאד, תנאים של אירופה, קטמון משקיעה המון, הקימו שני מגרשים סינטטיים בתוך חוות הנוער בעלות של מיליונים, בדקתי הרבה מועדונים בשנה שעברה ומצאתי שקטמון הוא אחד הטובים".

-אדהם זועבי, לאן אתה מכוון. מה החלום הגדול שלך?

"ששני הבנים שלי יגיעו לנבחרת ישראל ומשם לאירופה. דרך הנבחרת, השמיים הם הגבול".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות