fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קיק בוקסינג: דניז סרבריאנקוב ממעלות זכתה בגביע אירופה

כבשה את אירופה. דניז סרבריאנקוב

דניז סרבריאנקוב (11) ממעלות, ממשיכה לקצור הישגים מדהימים. בתחרות גביע אירופה בקיק בוקסינג, שהתקיימה בקרואטיה, קבעה סרבריאנקוב שיא חדש כשהפכה לספורטאי הראשון בתחרות שזוכה בחמש מדליות. דניז למעשה זכתה במדליות בכל חמש הקטגוריות בהן התחרתה: מקום ראשון בגראנד צ'מפיונס (אלוף האלופים), מקום ראשון בקיק לייט, מקום ראשון בלייט קונטקט, מקום שני בקיק לייט מתחילים ומקום שני בלייט קונטקט מתחילים.

דניז, חניכה במועדון של המאמן דוד רמון, ייצגה בתחרות את ישראל יחד עם חניך נוסף, בן אייל, שגם הוא רשם הישגי מכובד כשזכה בשלוש מדליות ארד בשלוש הקטגוריות בהן השתתף: גראנד צ'מפיונס, קיק לייט ולייט קונטקט.

בתחרות הבינלאומית היוקרתית הייתה בהשתתפות 2,200 ספורטאים מ-39 מדינות.

המאמן ומנהל המכון לאומנויות לחימה וקיק בוקסינג במעלות, דוד רמון, המחזיק גם בתג שופט בינלאומי בכיר, הוזמן לשפוט בתחרות, ובסיום אף זכה לכבוד גדול כשקיבל תעודת הוקרה מיוחדת על פעילותו לפיתוח וקידום ענף הקיק בוקסינג העולמי. רמון התקשה להסתיר את התרגשותו והודה למארגני התחרות על ההערכה.

רמון: "המוטו שלי לחניכים שאני מאמן הוא שאם אתה יכול לחלום על זה, אתה יכול גם לעשות את זה. אני שמח, גאה ומאושר בשביל דניז על ההישג המדהים, שהוא תוצאה של רצינות, השקעה והתמדה. אני מברך את דניז ואת אייל על הישגיהם ועל שייצגו את מדינת ישראל בכבוד רב".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות