fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תומר סויסה: "אם לפני חודשיים מישהו היה אומר שחיידק שהגיע מסין ישתלט על העולם, הייתי צוחק עליו"

כדורגלן הפועל נוף הגליל,
תומר סויסה והבנות בסלון ביתם (צילום עצמי)

"אני קם כל יום בשעה 10:00 בבוקר, מתפלל, מכין ארוחת בוקר לילדים ומנסה להעסיק אותם כמה שיותר", מספר כדורגלן הפועל נוף הגליל, תומר סויסה, בימים טרופים אלה של  מגפת הקורונה, בהם כל העולם נלחם בנגיף שהגיע מסין הרחוקה.

אחרי שהוא מסיים להיות בייבי סיטר לשתי בנותיו, טליה בת 6 ונועה בת 3, יוצא סויסה לקניות ("כמעט כל יום"), אוכל אתם ארוחת צהריים ולפנות ערב יוצא לטיול קצר. "אנחנו מטיילים רק ליד הבית בהתאם לנהלים ולהוראות", הוא ממהר להדגיש ומוסיף: "הטיול בערב חשוב, נושמים קצת אוויר, מתאווררים, הזדמנות לצאת מהסגר היומי בבית".

אגב, אשתו הילה נמצאת בחודש השביעי להריונה והיא צפויה ללדת בעוד כחודשיים את בנם הראשון.

אחרי הטיול הוא חוזר הביתה, הילדים מתקלחים, רואים טלוויזיה והולכים לישון. "זה הסדר יום שלנו בשבועות האחרונים", אומר סויסה, "מקווה שמהר מאוד נחזור לשגרה, כמה זמן אפשר לשבת נעול בבית? אפשר להשתגע".

-מה אתה אומר על המצב?

"איום ונורא, בלתי נתפס. אם לפני חודשיים מישהו היה אומר לי שחיידק שהגיע מסין ישתלט על העולם, הייתי צוחק עליו. אם מישהו היה אומר לי שנהיה כל כך הרבה זמן בסגר בבית, הייתי אומר שהוא משוגע".

-ישראל תחזור למסלול כשהסיפור יסתיים?

"ברור, אין פה שאלה בכלל. זו מגפה עולמית, שכשתיעלם החיים יחזרו למסלולם. זה רק מחזק ומחשל אותנו".

תומר סויסה (צילום עצמי)
תומר סויסה בימים בהם עדיין שיחקו כדורגל (צילום עצמי)

"גיל אדם ענק עם לב רגיש"

תומר סויסה הגיע להפועל נוף הגליל לאחר עונה פושרת בהפועל עפולה. לפני כן שיחק מספר שנים בליגת העל, במדי הפועל קריית שמונה, הפועל באר שבע, בית"ר ירושלים, הפועל רעננה והפועל חיפה. בנוף הגליל כבש 3 שערים ב-21 משחקי ליגה ועוד שער נוסף במסגרת גביע המדינה לרשת הפועל מרמורק.

-אתה בקשר עם החברים לקבוצה?

"כמעט ולא. היום כל אחד סגור בבית, דואג למשפחה השלו".

-המנכ"ל שלכם, גיל ברעם, הביא לכם השבוע משכורות עד הבית…

"זה היה מפתיע ומרגש. עברתי הרבה קבוצות בקריירה שלי, מעולם לא נתקלתי בדבר כזה. גיל הוא אדם רגיש עם לב ענק. הוא הבין את המצוקה של השחקנים לפני החג, ודאג להביא צ'ק לכל אחד באופן אישי עד הבית. דיברתי עם שחקנים אחרים בקבוצה, הם לא הפסיקו לפרגן לו".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות