fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"שמענו בום גדול, לא הבנו מה קורה, הייתה פאניקה"

הכדורגלן ניקולאס פלצ'וק, שהיה בדרכו מארגנטינה לישראל, נתקע בנמל התעופה באיסטנבול, בפיגוע אתמול בלילה."זו הייתה חוויה לא נעימה, מפחידה, מודה לאלוהים שיצאנו ממנה בשלום", סיכם פלצ'וק את החוויה הלא נעימה שעבר.
נתקעו באיסטנבול. פלצ'וק והמשפחה (צילום עצמי)
נתקעו באיסטנבול. פלצ'וק והמשפחה (צילום עצמי)

הכדורגלן ניקולאס פלצ'וק, שהיה בדרכו מארגנטינה לישראל, נתקע בנמל התעופה באיסטנבול, בפיגוע אתמול בלילה. פלצ'וק היה אמור לנחות בארץ ב- 02:00, אולם בעקבות סגירת נמל התעופה אתאטורק, נאלץ לבלות לילה באיסטנבול עם רעייתו ובתו.

פלצ'וק היה בדרכו חזרה מחופשת מולדת אצל משפחתו. נציגי הפועל נצרת עילית, בשורותיה חתם לעונה הקרובה, המתינו לו בנמל התעופה בן גוריון, עד שקיבלו את הבשורה על הפיגוע ועל כך שהשחקן תקוע עם משפחתו.

נתקעו באיסטנבול. פלצ'וק והמשפחה (צילום עצמי)
נתקעו באיסטנבול. פלצ'וק והמשפחה (צילום עצמי)

לרוע מזלו גם הסוללה של הסלולארי נגמרה והוא היה מנותק קשר במשך שעות ארוכות. את הלילה העביר בבית מלון באיסטנבול, עם תקווה שהיום נמל התעופה יחזור לפעילות ויוכל לעלות על הטיסה לתל אביב.

"שמענו בום גדול, לא הבנו מה קורה, הייתה שם פאניקה, כולם רצו בלי לדעת לאיפה, אנשים היו מבוהלים, בהיסטריה", סיפר פלצ'וק לאנשי נצרת עילית, עמם היה בקשר במהלך הלילה.

"זו הייתה חוויה לא נעימה, מפחידה, מודה לאלוהים שיצאנו ממנה בשלום", סיכם פלצ'וק את החוויה הלא נעימה שעבר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות