fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קפטן מכבי אחי נצרת פורש מכדורגל

טקס הוקרה לכבודו של אמג'ד סולימאן יתקיים במחצית דרבי המגזר נגד בני סכנין בשבוע הבא * אחמד חילו: "מודים לו על שנים ארוכות של נתינה"
אמגד סולימאן (צילום אחי נצרת)
אמגד סולימאן (צילום אחי נצרת)

בגיל 33 הודיע היום קפטן מכבי אחי נצרת, אמג'ד סולימאן, על פרישה. סולימאן, בנו של קפטן העבר ראפע סולימאן, היה במשפחת במכבי אחי נצרת במשך 20, עשה את צעדיו הראשונים במועדון כבר בגיל 13, הגיע לבוגרים ותקע שם יתד במשך שנים ארוכות. "אמג'ד הוא אחד השחקנים הכי משפיעים במועדון בעשור האחרון, אחד החזקים מבחינת המעמד שלו", אומר גורם במועדון.

אמג'ד סולימאן היה שותף לשתי העליות לליגת העל עם אחי נצרת, שהיו השיא אליו הגיע המועדון. "נצרת היא העיר הגדולה במגזר הערבי, נצרת חייבת שתהיה לה קבוצה בליגת העל. נכון שעלינו, אבל לא הצלחנו לתקוע יתד. מועדון כמו מכבי אחי נצרת חייב לתקוע יתד בליגת העל, לייצר מסורת ולהפוך לנציגת המגזר בליגת העל", הוא מסביר.

והייתה לו גם גיחה לליגת העל, כשבשנת 2006 נמכר להפועל באר שבע בליגת העל, שם לא הצליח להשתלב וחזר לנצרת. "זה פספוס, מרגיש שלא מיציתי את עצמי, שהייתי יכול לתת יותר, אבל היו סיבות שמנעו ממני להשתלב שם", הוא אומר.

אמג'ד סולימאן לא מסתיר את התרגשותו מהמהלך, למרות שהכתובת הייתה על הקיר. הוא צפוי להתמנות למנהל המקצועי של המועדון. "עברתי עם מכבי אחי נצרת רגעים בלתי נשכחים, מודה לכל מי שהיה לצדי בתקופות היפות וגם בתקופות הפחות טובות. מודה להנהלה ולעיר כולה ולקהל שתמכו בי ללא גבול". האיש החזק בהנהלת הקבוצה: "כולנו מודים לו על שנים ארוכות של נתינה למען המועדון, אמג'ד היה סמל, דמות מוערכת שתרם רבות למועדון . נדע להיפרד ממנו בצורה הכי מכובדת".

הנהלת אחי נצרת  והאוהדים מתכוננים לעריכת טקס פרידה יוקרתי לקפטן בהשתתפות ראש העיר עלי סלאם, במחצית משחק הדרבי של המגזר נגד בני   סכנין, ביום שישי הבא באצטדיון בעילוט. "מגיע לאמג'ד טקס פרידה מכובד, מגיע לו כל הכבוד שבעולם, הוא אדם שתרם המון למועדון", אומרים באחי נצרת.

בהנהלה אחי מסרו כי סולימאן יקבל תפקיד ניהולי בקבוצה כדי שימשיך לתרום לה. "אמג'ד הוא חלק מהמשפחה ואנחנו לא מותרים עליו כל כך מהר", אומרים בנצרת.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות