fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"עלייה זה החלום הגדול הרטוב שלי"

מוריס אוזן פותח עונה ויודע בדיוק מה האוהדים רוצים. "העיר רוצה וזקוקה לזה. זה סוג של מנוע צמיחה", הוא אומר, "עלייה תשנה את פני העיר בית שאן", אבל ממהר להנמיך ציפיות: "זה לא יהיה פשוט"
מוריס אוזן (צילום חגאג רחאל)
מוריס אוזן (צילום חגאג רחאל)

עם מיליון שכר שחקנים ורכש מרשים, תפתח את היום הפועל בית שאן את משחקי עונת 2016/2017. הפועל בית שאן תפגוש היום (שישי) את בקה אל גרביה במשחק חוץ, בתקווה לפתוח את העונה ברגל ימין ולזכות בניצחון בכורה העונה, שייתן לה רוח גבית להמשך הליגה המתישה.

המאמן מוריס אוזן יודע שעיני העיר בית שאן כולה נשואות בימים אלו לעברו ולעבר סגל השחקנים שבנה בחודשיים האחרונים יחד עם הנהלת הקבוצה, ללא ספק אחד הסגלים הנוצצים בליגה. הסגל הנוצץ בתוספת הקהל האדיר והאצטדיון הכי טוב בליגה, הופכים את הפועל בית שאן למועמדת ראויה להתמודד על כרטיס העלייה לליגה הלאומית.

מוריס אוזן (צילום חגאג רחאל)
מוריס אוזן (צילום חגאג רחאל)

"מעבר להכל, בית שאן היא הבית שלי, גדלתי במועדון הזה מגיל 10, מבית הספר לכדורגל ועד לקבוצה הבוגרת שם הייתי שותף להיסטוריה שבמסגרתה שיחקנו בליגה הראשונה. החלום שלי היום הוא אחד: לעלות ליגה עם הפועל בית שאן. לסמן 'וי' על הדבר הזה, זה החלום הרטוב הכי גדול שלי", אומר אוזן אבל מוסיף: "זה לא יהיה פשוט".

"אני מודע לגודל הציפיות והדיבורים על עלייה אפשרית העונה. זו משימה לא פשוטה בייחוד בשל העובדה שהעונה יש לפחות 5 קבוצות שהתחזקו בצורה משמעותית עם תקציבים גדולים בהיקפים של ליגה לאומית", מנסה מוריס אוזן להנמיך ציפיות, כמעט כמו כל מאמן ממוצע

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות