fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עדה גרינצייג מראשוני קרית מוצקין חגגה יום הולדת תשעים

עדה גרינצייג וחיים צורי. צילום: ניר שטיינברג
עדה גרינצייג וחיים צורי. צילום: ניר שטיינברג

עדה גרינצייג, מראשוני קריית מוצקין, חגגה השבוע יום הולדת 90 במתנ"ס גושן בקרית מוצקין, כשהיא עטופה באהבה ובבני משפחה.

הכל החל כאשר פנתה ד"ר גילה מאור, תושבת העיר מזה 64 שנים ובתה של עדה למיכל טוביה מנהלת המחלקה לפניות הציבור וקשרי קהילה ושיתפה אותה בדבר יום ההולדת לאמה. מאור שאלה אם מתקיים בקרוב אירוע יקירי עיר וכי לדעתה אמה ראויה לקבל תואר זה. מיכל טוביה מיד הסכימה אך משלא היה אירוע יקיר עיר קרוב למועד הוחלט על שינוי בקונספט.

עדה גרינצייג וחיים צורי. צילום: ניר שטיינברג
עדה גרינצייג וחיים צורי. צילום: ניר שטיינברג

כאשר שמע ראש העירייה, חיים צורי, על קיום היוזמה והאירוע, מיד הסכים להשתתף ולהרים את הכפפה. צורי החליט להפתיע את עדה עם מגן יפה שבו הוא מברך אותה באופן אישי ומוקיר לה תודה על פעילותה במשך השנים ואף הבטיח וקיים להגיע למסיבה ולכבד אותה והמשפחה.

צורי אמר בדברי הברכה: "עדה, האמת שחשבתי שאת בת 70 ולא 90… הערב גיליתי שגרנו באותו רחוב. את הגעת למוצקין ב-1945 לרחוב הרב קוק ואני נולדתי שנתיים קודם לכן וגדלתי ברחוב הזה. אני רוצה לאחל לך עוד הרבה שנים טובות ובריאות עם המשפחה האהובה. אני מבקש להזמין אותי גם ליומולדת מאה שלך". ביום ההולדת 90 של עדה גרינצייג  השתתפו כתשעים אורחים שכללו בעיקר בני משפחה. המשפחה הגרעינית: שלושה ילדים, 13 נכדים ו-25 נינים. כמו כן שלוש אחיותיה בנות 85, 88 ו-92, וכן אחיינים וחברות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות