fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: סייעת וגננת נעצרו בחשד להתעללות בילדים בגן פרטי

צילום אילוסטרציה ילדה
צילום אילוסטרציה

המשטרה עצרה גננת וסייעת בנהריה בחשד להתעללות בילדים בגן פרטי בשכונת אשכול בעיר.  מדובר בגן ילדים מוכר עם מעל מאה תינוקות וילדים.

ראשיתה של הפרשה עם קבלת תלונה לפני מספר ימים מהורים של ילדי הגן, בדבר חשד להתעללות בילדיהם בהיותם בגן. החוקרים פעלו בנחישות והחרימו את מכשיר ההקלטה המוצב בגן (DVR) על מנת לצפות בחומרי התיעוד.

לאחר סינון חומרי התיעוד המתפרסים על פני מאות שעות הקלטה, איתרו השוטרים את החומרים הרלוונטים לחקירה ובהתאם עצרו מיד, על בסיס החשד, את הגננת המנהלת את גן הילדים.

חוקרי התחנה ביצעו פעולות מגוונות לאיסוף הממצאים הנדרשים, לרבות הפקת ראיות מחומרי תיעוד, כפי שנשמרו במצלמות שפעלו בגן הפרטי.

בהמשך נעצרה לחקירה הערב (שני)  סייעת העובדת בגן.  בהתאם לחקירה , ייבחנו החוקרים את הצורך בעצרם הלילה והבאתם מחר לדיון בבית המשפט השלום קריות, בבקשה להאריך את מעצרם.

מהמשטרה נמסר: "חקירת המשטרה תמשיך ותתנהל במקצועיות הנדרשת ובאופן נרחב לאיסוף מכלול הראיות והממצאים וככל שיידרש ייעצרו מעורבים נוספים, וכל זאת לצד רגישות יתרה למצבם הנפשי של הילדים, במטרה לאפשר פתיחות וכנות שתאפשר הגעה לחקר האמת בזמן הקצר ביותר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות