fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משטרת זבולון חוקרת תלונה של אב שטוען כי בתו הוכתה על ידי מורה

סימנים על זרועה של הילדה. צילום: פרטי
סימנים על זרועה של הילדה. צילום: פרטי

באחד מבתי הספר היסודיים בקרית אתא סוערות הרוחות בשבוע האחרון בעקבות תלונתו של הורה נגד אחת המורות בטענה כי תקפה את בתו, תלמידת כיתה ג', לאחר שזו אמרה למורה שהיא מסתירה לה את הלוח.

התקרית אירעה ביום שלישי שעבר כפי שמספר האב "קיבלנו טלפון להגיע לבית ספר כי היה מקרה של אלימות ואמרו לנו שהייתה אלימות של מורה נגד הילדה. אשתי ואני הגענו לבית ספר ונעמדנו בפרוזדור. חיפשנו את המנהלת, המנהלת לא הייתה. רצינו לדעת מי זו המורה והסתבר ששלחו כבר מורה להחליף אותה כדי שהיא תצא לקראתנו. אמרנו לה "איך את מעיזה להרים ידיים על תלמידה?" והיא לא ענתה".

סימנים על זרועה של הילדה. צילום: פרטי
סימנים על זרועה של הילדה. צילום: פרטי

האב הזעיק למקום את משטרת זבולון ולדבריו נגבתה ממנו עדות וכמו כן השוטרים לקחו את המורה לאחד החדרים. ההורים הבחינו בסימנים של שטפי דם בשתי זרועותיה של הילדה ותיעדו אותם. "ממה שהבנתי שבית הספר טוען זה שהילדה שלי אמרה למורה שהיא מסתירה לה את הלוח והתפתח איזה ויכוח ואז הילדה שלי דחפה את המורה. הילדה שלי סך הכל קטנטונת בכיתה ג', איך היא יכולה לדחוף מורה?"

בעקבות האירוע הוציאה הסתדרות המורים במרחב חיפה מכתב שבו מכותבים גם מנהלת בית הספר ומנהל מחלקת החינוך בעירייה, שבו נאמר כי "הורה נכנס לחדר המורים ולכמה כיתות, כדי לחפש מורה, הפריע למהלך השיעור התקין והטיל פחד על הצוות החינוכי והילדים" את השעה הראשונה של הלימודים ביום שלישי השבוע הקדיש בית הספר "לנושא כבוד האדם, דרך ארץ ומיגור אלימות" כלשון המכתב.

השבוע נפגשה הילדה לפגישה ראשונית עם חוקרת ילדים מטעם המשטרה בכדי לגבות את עדותה. מהמשטרה נמסר "עם קבלת ההודעה פתחה המשטרה בחקירה. בסיומה יעודכן המתלונן בתוצאותיה". ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "אנו רואים בחומרה רבה כל אירוע אלימות באשר הוא כלפי תלמידים בכלל ועובדי הוראה בפרט. בעקבות התנהגות לא ראויה של אחד ההורים בבית הספר, הוחלט להפסיק את חיי השגרה הבית ספרית ולהקדיש את שעת הלימוד הראשונה בבית הספר לדיון והעלאת המודעות בקרב תלמידי בית הספר בכל מה שנוגע לאלימות באשר היא. באשר לתלונה בעניין המורה, הנושא בבדיקה של הגורמים המקצועיים במשרדנו. נוסיף ונציין, כי הנהלת בית הספר ריעננה את ההנחיות בדבר כניסה לבית הספר במהלך יום הלימודים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות