fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה קורה לאתא ברבע האחרון?

אחרי שני הפסדים למכבי רעננה וא.ס. רמת השרון אירחה ביום שלישי האחרון קבוצת הכדורסל של עירוני עזריאלי קרית אתא את הפועל באר שבע. גם הפעם נוצחה הקבוצה בצורה אכזרית 76:74, אחרי שהובילה רוב המשחק.

"פספסנו הזדמנות לנצח את קבוצת המיליונרים מבאר שבע", אמר בתום המשחק היו"ר המיתולוגי של הקבוצה נפתלי בנטוב. היו"ר נשמע מוטרד: "אנחנו צריכים לבדוק מה קורה לנו ברבע האחרון. שלוש פעמים הפסדנו בסיום אחרי שהובלנו בפער גדול".

עירוני קרית אתא נגד גליל גלבוע (צילום: דורון גולן)
מוטרד מהמצב. נפתלי בנטוב (צילום: דורון גולן)

הפתיחה של אתא הייתה מצוינת. חניכיו של זיו ברתנא עשו הכל בצורה מצוינת, גם בהגנה ובעיקר בהתקפה וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 19:28. שלושה שחקנים בלטו ברבע הזה, נועם מטלון וירין איינהורן, שקלעו 7 נקודות כ"א, ודאליס ג'ויינר שקלע 6 נקודות. הזר שון גלובר נקלע לבעיית עבירות מוקדמת וישב רוב הזמן על הספסל. ברבע השני המשחק התאזן והסתיים בשוויון 15, אבל פער 9 הנקודות של אתא מהרבע הראשון נשמר והקבוצות ירדו להפסקה ביתרון 34:43 לאתא.

מגמת השיפור של האורחים נמשכה ברבע השלישי, תוך ארבע דקות עשתה באר שבע ריצה של 12:3 ולפתע שוויון 46:46. בהמשך באר שבע עלתה ליתרון 54:50, אבל עד תום הרבע השלישי עשו חניכיו של ברתנא ריצה של 1:11 והחזירו לעצמם את היתרון 55:61.

חמש דקות בתוך הרבע הרביעי ב"ש קבעה שוויון 65:65. שתי דקות לסיום עדיין היה צמוד, אבל שתי קליעות רצופות לשלוש של ב"ש העלו את האורחים ליתרון 76:72 ועד הסיום אתא צימקה במעט. הסתיים בתוצאה 76:74 לאורחים.

קלעו לאתא: ג'ויינר 19, מטלון 18, איינהורן 14, גלובר 12, שגיב דוד 6, גל חלמיש 3 ותומר סנקר 2 נק'.

ביום שלישי הקרוב תחזור אתא לאולמה הביתי למשחק שני ברציפות. הפעם תגיע לאתא הפועל גליל עליון, שהמאזן שלה ניצחון אחד ושני הפסדים. אתא עם שלושה הפסדים בשלושה משחקים מדורגת במקום האחרון' ביחד עם מכבי רחובות ומכבי הוד השרון. "חייבים לנצח את גליל", הדגיש בנטוב. אגב עבור מאמן אתא זיו ברתנא זה יהיה משחק מול האקסית.

atasal01
מחכה לניצחון ראשון דווקא מול האקסית. זיו ברתנא (צילום: איסר רביץ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות