fbpx
Haifa, IL
28°
Fair
13h14h15h16h17h
28°C
28°C
27°C
27°C
27°C

מגדל העמק: הבן נדבק בקורונה, ההורים נשלחו לבידוד

אוריין כהן הוא חולה מספר 548 * "מרגיש בסדר גמור", אומר אוריין, "ממתין  לבדיקה נוספת, שתהיה היום או מחר, ואם תהיה בסדר אעבור למלונית להמשך אשפוז",
אוריין כהן (צילום עצמי)
אוריין כהן (צילום עצמי)

אוריין כהן ממגדל העמק, בן 15, תלמיד בית הספר אורט רוגוזין, הוא חולה קורונה מספר 548, המאושפז במתחם המבודד בבית חולים העמק בעפולה.

אורין כהן הוא בנם של מאמן הכדורגל דרור כהן ושל סיגלית, עובדת וותיקה בבנק הפועלים בעיר. אגב, דרור וסיגלית נמצאים כרגע בבידוד. הם עברו בדיקה לגילוי הנגיף, אולם טרם קיבלו תשובה בשל הלחץ במעבדות בית החולים.

ההורים החליטו לאפשר את פרסום שמו של בנם, "כדי שנערים רבים אחרים שהיו בקרבתו ילכו להיבדק", מסביר האב דרור.

אוריין כהן חזר לאחרונה בתשובה והרבה לשהות ב"אור ישראלי", במגדל העמק, מקום שמאות מגיעים אליו מדי יום ולומדים תורה עד לשעות הקטנות של הלילה.

"אני מרגיש בסדר גמור", אומר אוריין, "אני ממתין  לבדיקה נוספת, שתהיה היום או מחר, ואם תהיה בסדר אעבור למלונית להמשך אשפוז", מספר אוריין.

האב דרור כהן קיבל במהלך הימים האחרונים מאות שיחות טלפון של אנשים שדרשו בשלומו. "זה מצב לא נעים, אבל זה רצון האל, אני מאמין שנעבור את זה בשלום ונצא מחוזקים מהמצב הלא נעים הזה", סיכם דרור כהן.

ראש העיר, אלי ברדה: "אני מאחל לאוריין ולמשפחתו, כמו גם לכל אלה שנדבקו בנגיף, לשמור על אופטימיות ועל הנחיות משרד הבריאות. כל משפחת מגדל העמק מאחלת להם רפואה שלמה ובשורות טובות".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות