fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגב אגדה ומוצרי טיפוח מצוינים ולא יקרים

ועוד חדשים על המדף: הסוטאז' של השף, טיפוח יוקרתי לשיער ואיטליה בכוס הקפה

הוא קוסם
את המוצרים המעולים של חברת VIVIAN, המדור מכיר ומוקיר. יש לו לא מעט מהם. לאחרונה השיקה החברה מגב מסיליקון למשטחים גדולים באורך 60 ס"מ. אז ככה: הוא גורף את המים ביעילות מרבית, מה ששלל מגבים אחרים לפניו לא עשו, והתופסן בחלק העליון מהדק אל המגב את המטלית, באופן שאין צורך לרדוף אחריה במהלך עבודת הניקוי. יתרון נוסף: המגב הוא קל משקל, עובדה שעושה חסד עם כאבי הכתפיים של המדור. מומלץ ועוד איך. 80 שקלים. ברשתות השיווק, בהום סנטר, באייס ובחנויות לכלי בית.

מגב סיליקון VIVIAN | צילום: יח"צ
מגב סיליקון VIVIAN | צילום: יח"צ

 

תלגמו איטליה
בהשראת אמנות הקלייה האיטלקית, השיקה נספרסו תערובות קפה עוצמתיות, שלדברי היצרנים מאפשרת לכל אחד ואחת מאיתנו לחוות בבית את מיומנויות קליית הקפה הגבוהות המאפיינות את אזורי איטליה השונים. בהיצע: תערובת נאפולי המאופיינת בכך שפולי הקפה שלה נקלו לזמן ממושך, עד שצבעם הפך כהה ביותר, ותערובת ונציה, שצבעה בהיר יותר, מאחר שפולי הקפה שלה נקלו אמנם לזמן ממושך, אך בטמפרטורה בינונית. טעמה – ארומטי עדין, המזכיר קרמל. 22-24 שקלים. בסניפי נספרסו, באתר נספרסו ובשירות הטלפוני: 2500*

נספרסו | צילום: יח"צ
נספרסו | צילום: יח"צ

 

מצוין ולא יקר
ענקית הקוסמטיקה OLAY עשתה עלייה לישראל היישר מהמקום הראשון במכירות בשוק האמריקאי. ייחודם של מוצרי החברה הוא בראש ובראשונה במחיריהם הנוחים וברי ההשגה, מה שמוכיח את מה שהמדור טוען תמיד: בשביל מוצר טיפוח טוב – אין צורך לשבור שום תוכנית חיסכון. זה שבוע שהמדור מתנסה הן בסרום והן בקרם לילה, שני מוצרים מסדרת רג'נריסט, והתוצאות בהחלט ניכרות לעין. מדובר במוצרי אנטי אייג'ינג המכילים ויטמין B3+, אמינו פפטידים וחומצה היאלרונית. מוצרים נוספים בהיצע: קרם יום, קרם יום עם מקדם הגנה SPF30 וקרם הזנה ללא ניחוח ומוצרים לטיפוח אזור העיניים. 90-160 שקלים. בסופר פארם.

OLAY | צילום: יח"צ
OLAY | צילום: יח"צ

 

הגבירו ווליום
מוצר חדש, טוב ובמחיר נהדר הוא המסקרה החדשה של MILLUCA, הנקראת BEAUTY AND THE TWIST. היא עמידה לאורך זמן ומצוידת במברשת רכה, הבנויה באופן שמעניק לריסים ווליום מקסימלי ואפקט מעוגל. 30 שקלים. בסופר פארם.

צילום: יח"צ
MILLUCA | צילום: יח"צ

 

טיפוח ממותג
חדש במדפי סופר פארם: סדרת מוצרים לטיפוח הגוף של FILA, הכוללת בשמים (או דה טואלט, 100 מ"ל) לגבר ולאישה, דאודורנטים עמידים עד 24 שעות, ללא אלומיניום, בניחוחות יוניסקס המתאימים לגבר ולאישה יחד וג'ל רחצה לגבר ולאישה, בשני גדלים, כאשר התכשיר לגבר מתפקד גם כשמפו. 13-50 שקלים.

FILA | צילום: יח"צ
FILA | צילום: יח"צ

 

השליטה בידייך
מותג טיפוח השיער המקצועי והיוקרתי Kérastase השיק סדרה חדשה בשם OLEO RELAX DISCIPLINE, המיועדת לשיער מרדני, מקורזל וקשה לשליטה. הפורמולה של המוצרים –  אמבט חפיפה (שמפו), מסכה ושמן טיפוח – מכילה קומפלקס שמנים, המבטיחה מראה שיער מסודר, קל לשליטה, מגע רך כמשי ותנועה לאורך זמן. 129-180 שקלים. להשיג במספרות. פרטים נוספים באתר קרסטס ובטל': 1-800-301-666.

Kérastase | צילום: יח"צ
Kérastase | צילום: יח"צ

 

הסיר והמכסה
המותג ARCOSTEEL, בשיתוף השף מאיר אדוני, מציע סיר סוטאז' בקוטר 30 ס"מ עם מכסה רב שימושי, המשמש גם פלטת גריל עצמאית, כך שאפשר להשתמש בסט על שתי להבות כיריים נפרדות. לסוטאז' שלוש שכבות של ציפוי STONE עמיד ומונע הידבקות, המאפשר שימוש מופחת בשמן לבישול בריא יותר. שני חלקי הסיר שומרים על הולכת חום שווה בזמן הבישול, כך שהאוכל יכול להתבשל באופן אחיד. הסט מוצע באריזת מתנה מהודרת, המכילה גם ספרון מתכונים של השף אדוני. 379 שקלים. עד סוף פברואר יש 25 אחוז הנחה. בחנויות הרשת ובחנויות לכלי בית.

ARCOSTEEL | צילום: יח"צ
ARCOSTEEL | צילום: יח"צ

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות