fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לשמר את התשוקה והרומנטיקה, ולהיות מסונכרנים – ביחד.

זוגיות היא לא דבר פשוט. מאז ומתמיד לשמור על הקשר הקרוב והאהבה בין בני הזוג היא משימה לא פשוטה. אבל יש דרך עתיקה וחכמה, שמאות אלפי נשים מכל העולם מקפידות עליה – ומאפשרת לתשוקה בין בני הזוג להישמר בשיא, ולך – לצבור כוחות ולהקשיב למחזוריות הגוף שלך, בכל פעם מחדש.
ארגון נשי ללא מטרות רווח , ששם לעצמו כיעד לקדם אורח חיים זוגי ומעניק ייעוץ ליווי ותמיכה לנשים שמתעניינות ומעוניינות לקחת חלק במצוות טהרת המשפחה .

אינספור שירים, סרטים ויצירות מדברים על אהבה, על הכמיהה אליה אבל הרוב המוחלט של השיח והיצירה מתמקד במציאת בן או בת הזוג, ובשלב האהבה הרומנטית. השלב הזה שמשקיעים בו המון הוא רק המשבצת הראשונה במשחק, חלקיק זערורי ביחס למחזור חיים שלם של זוגיות מוצלחת. ומה קורה אחרי שבחרנו נכון ? אחרי שהלכנו יד ביד אל האופק?

אולי הגיע הזמן לחזור לרגע אחורה, להיזכר בשיטה חכמה ועתיקת יומין ?

שיטה שיש בה הקשבה לגוף שלך ולמחזוריות שלו, שמאפשרת לכם להתגעגע כל פעם מחדש זה לזו.
לטהרת המשפחה יש פתרון שהוכיח את עצמו לאורך אלפי שנים, שיטה סודית ביהדות של ההתרחקות והתקרבות שמסוגלת לשמר את השלהבת בזוגיות .
תתפלאי, אבל זו יכולה להפוך לחוויה מדהימה (ואפילו ממכרת). כשחושבים על זה לרגע, יש בה את כל המרכיבים הנכונים – מים, שקט, אווירה נעימה, התרגשות, רגע אחד שאת לוקחת לעצמך לפני שאת חוזרת לאהובך, ומתנקה מכל מה שהיה עד עכשיו – והנה אתם צועדים בדרך חדשה וטהורה, ביחד.

טבילה במקווה יכולה להפוך לחוויה מדהימה (ואפילו ממכרת)

הרגע הזה שבו את נכנסת מתחת למים, מנקה את הראש מכל המחשבות שמתרוצצות לפני החתונה, יוצאת החוצה – ונושמת עמוק לרווחה, בתחושה של התחדשות והתחלה…"

השיטה שתשמור עליכם יחד – לתמיד.

אולי זה יפתיע אותך – בשמירה על טהרת המשפחה יש הרבה מעבר למה שחשבת. אנחנו כאן – נשים מנוסות שאכפת להן, כדי לייעץ, ללוות ולעזור, להעביר אלייך את השיטה עתיקת היומין שנשמרת כבר אלפי שנים, ומאפשרת לזוגות להתגעגע ולהתקרב מחדש כדי לשמור על קשר חזק ויציב.

טוהר – נשים למען נשים,בכל שלב בחיים… גם בזוגיות

מה זה אומר "נשים למען נשים"? זה אומר שאנחנו כאן כדי ללוות, להסביר ולהדריך אותך, כדי לאפשר לך לטבול במקווה ולשמור שבעה נקיים בהצלחה. עזרנו כבר לעשרות נשים שגילו את השיטה הזו והתחברו אליה מחדש.

את מוזמנת לקחת לעצמך פסק זמן מהרעש, הבלאגן והמשימות ולשמוע עוד על השיטה עתיקת היומין שתכניס המון אור לחיים שלך.

את מוזמנת להשאיר פרטים… נדבר בקרוב! 😊

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות