fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למרות משחק לא גדול יצאו מנצחות

כדורעף נשים: שחקניות קרית אתא הוכיחו שהן קבוצה עם אופי, יצאו מפיגור וניצחו את מכבי חדרה במשחק במסגרת המחזור הראשון של בית א' בגביע המדינה
הלוחמות. שחקניות הפועל קרית אתא בכדורעף | צילום: ישראל רחום
הלוחמות. שחקניות הפועל קרית אתא בכדורעף | צילום: ישראל רחום

נשות הפועל קרית אתא בכדורעף אירחו ביום ראשון באולם ברוגוזין חטיבה ב' את מכבי חדרה במסגרת משחקי המחזור הראשון של בית א' בגביע המדינה. אחרי שנקלעה לפיגור 2:1, הוכיחה קרית אתא שהיא קבוצה עם המון אופי וביצעה מהפך בדרך לניצחון 3:2 (25:20, 23:25, 25:18, 19:25, 15:17).

מאמן קרית אתא גיא שמאי: "אני מאוד שמח על הניצחון, שהושג בצורה קשה ודרמטית. היה משחק מוזר מבחינתנו. לא הצלחנו לעשות את הדברים שתכננו בתחילת המשחק, ואני שמח שככל שהוא התארך, הראינו בגרות, והקבוצה יוצאת מנצחת גם אחרי משחק לא גדול, ועל זה ברכות. כמו שאני אומר כל השנה, הקבוצה שלנו לוחמת אמיתית שלא מוותרת באף שלב, ואנחנו ממשיכים במסע היפה שאנחנו עושים".

שמאי הוסיף: "ידענו שחדרה ישחקו מאוד משוחרר והלחץ יהיה עלינו. לשמחתי, ידענו לצאת ממצבים לא פשוטים, מה שהוביל בסופו של משחק לניצחון 3:2, שנותן לנו מקדמה לקראת חצי גמר הגביע. כבר ביום שישי מצפה לנו משחק נגד מכבי חיפה. ניצחון במשחק הזה יבטיח את מקומנו בשלב הבא. אני קורא מכאן לכל האוהדים שלנו להגיע ולתמוך בקבוצה".

שחקנית קרית אתא אדוה שהם זינובר: "היה משחק קשה עם המון מהפכים ואמוציות משני צידי הרשת. לא היינו היום במיטבנו, אבל הכי חשוב הוא הניצחון. אני באמת גאה בקבוצה הזו, אנחנו נלחמות עד הרגע האחרון ולא מוותרות אף פעם גם כשקשה".

ביום שישי, 13:45, ייצאו נשות הפועל קרית אתא בכדורעף למשחק חוץ באולם ברמת אלון מול האלופה מכבי חיפה במסגרת משחקי המחזור השני בבית א' בגביע המדינה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות