fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: בית ספר רקפת לא יהפוך למשלב

בית ספר רקפת. הפעם ההחלטה סופית? צילום: אלכס הובר
בית ספר רקפת. הפעם ההחלטה סופית? צילום: אלכס הובר

בעקבות התנגדות ההורים החליטה מנהלת בית הספר לבטל את הכוונה הראשונית לפתוח מסלול משלב

 

בהמשך למאבק ההורים ברקפת בהחלטת מנהלת בית הספר, להפוך את המוסד לבית ספר משלב, נשלחו בשנית מכתבים להורי הילדים עם ניסוח שונה של השאלה האם הם בעד המהלך. מרבית ההורים לא השיבו לפניה ואלו שהשיבו, התנגדו.

אי לכך, בשבוע שעבר נשלח מכתב לכל הורי בית הספר, חתום על ידי המנהלת דליה נחום, ובו היא כותבת: "מבדיקה שנערכה בנושא הסכמת הורים למעבר למסגרת בית ספר משלב, נמצא אחוז גבוה של הורים אשר נמנעו מלהחזיר את הטופס, המאשר את הסכמתם או אי הסכמתם. עקב זאת מסלול המשלב בבית ספר רקפת לא יתקיים".

תזכורת: בשל החשש של ההורים כי הלכה למעשה יהפוך המוסד הלימודי לבית ספר דתי, התקיימה פגישה סוערת במיוחד בין עשרות הורי תלמידים למנהלת בית הספר על רקע הכוונה להפכו למוסד לחינוך משלב. ההורים טענו כי ההנהלה מבצעת את התהליך בחוסר שקיפות ומודאגים מפני השינוי והשפעתו מרקם בית הספר והשכונה. משרד החינוך והעירייה אמרו כבר אז כי ״בית הספר יכבד כל הורה שחזר בו מהסכמתו החתומה״.

בית ספר רקפת. הפעם ההחלטה סופית?  צילום: אלכס הובר
בית ספר רקפת. הפעם ההחלטה סופית?
צילום: אלכס הובר

לפני שלושה שבועות נכתב כאן על סקר שנערך בקרב הורים מהיישוב אשחר, בו התברר כי הם מעוניינים בהקמת בית ספר כזה. בהמשך לכך מתברר כי לפי התכנון, החל משנת הלימודים הבאה, ישולבו בבית הספר רקפת תלמידים מאשחר, יישוב מעורב של דתיים וחילוניים. מועצת ההורים בבית ספר רקפת, וכן הורים נוספים, זעמו כאמור על כוונת הנהלת בית הספר לבצע מחטף, כהגדרתם, ללא ידיעתם.

סוף דבר: כאמור, נשלחו מכתבים חדשים להורים, וההחלטה שהתקבלה היא שברקפת לא ייפתח בית ספר משלב. לפחות לא בשנה הבאה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות