fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"כחלון הוא כמוני. צמח מלמטה והצליח בניגוד לכל הסיכויים"

שני חברים יצאו לדרך. כחלון ושלוש | צילום: עצמי
שני חברים יצאו לדרך. כחלון ושלוש | צילום: עצמי

עו"ד אושרי שלוש הצטרף ל"כולנו" של כחלון. ישמש ראש מטה נהריה של המפלגה

עו"ד אושרי שלוש, סגן ראש עיריית נהריה לשעבר וזה כ-20 שנה הבעלים של משרד עורכי דין מוביל בנהריה ותל אביב נענה לפנייתו האישית של שר האוצר משה כחלון והודיע על הצטרפותו למפלגת "כולנו". עו"ד שלוש, שישמש ראש מטה נהריה, זכה בין היתר בברכתם של ראש עיריית נהריה רונן מרלי ושל האדמו"ר רבי דוד חי אבוחצירה. ביום שישי האחרון נפגש עו"ד שלוש עם כחלון, והשניים סיכמו את הדברים.

עו"ד שלוש: "אני מאמין במפלגת 'כולנו' ובראשה, משה כחלון, שר האוצר הכי חברתי שידעה אי פעם מדינת ישראל, צנוע ובגובה העיניים וחבר אמיתי. כמוני, הוא צמח מלמטה והצליח בניגוד לכל הסיכויים. הוא ידע בחייו ימים לא פשוטים וטעמו של מחסור. מלבד ההישגים הרבים של מפלגת 'כולנו' עבור כל אדם בישראל, העובדה ששר האוצר הוא חיפאי – היא בעלת משמעות לעיר נהריה. ראינו זאת, בין היתר, באישור הטבות המס והסכם הגג שיזרים בקרוב סכומי כסף חסרי תקדים לעיר – לפיתוח כבישים, אזור תעשיה, חוף הים והמרינה ועוד. אני משוכנע שיחסיי הקרובים עם כחלון יסייעו ויחזקו עוד יותר את נהריה. הבחירה במשה כחלון כשר אוצר חזק היא בחירה בטובת העיר נהריה שיקרה לכולנו״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות