fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנקים לפסח, וסירים קטנים שהם גדולים

לקראת האביב: מוצרים חדשים ושווים על המדפים

אחלה מיני

סולתם השיקה סדרה של כלי בישול מיני (18/10), העשויים נירוסטה איכותית בטכנולוגיה מתקדמת, המקנה חוזק, עמידות ופיזור חום אחיד בכל שטח תחתית הכלי. המדור התנסה במחבת המיני ורקח בה שקשוקה מעולה. פעולת הניקוי קלה, המחבת מבריקה כחדשה ונכנסת בקלות גם לארון הסירים הצפוף. היא מתאימה להגשה למרכז שולחן וכן לשימוש בתנור ובכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה. 109 שקלים, ועכשיו יש 50 אחוז הנחה. ברשת סולתם ובאתר: להשיג ברשת סולתם ברחבי הארץ ובאתר סולתם.

מחבת מסדרת המיני של סולתם | צילום: יח"צ
מחבת מסדרת המיני של סולתם | צילום: יח"צ

בידוד מוחלט

רשת ארקוסטיל קיטצ'ן מציעה מאג תרמי מעוצב של המותג ארקוסטיל. הוא עשוי נירוסטה ובעל דופן כפולה עם בידוד ואקום פנימי המאפשר שמירה של שש שעות על חום ו-24 שעות על קור. נפח המאג – 380 מ"ל, והוא מצויד במכסה הברגה לאטימה מיטבית וכן במנגנון לחיצה קל לפתיחה וסגירה הרמטית ללא נזילות. המבנה הארגונומי שלו נוח לאחיזה והוא מתאים לגודל שקע כוס ברכב. הפתח הרחב של המאג מאפשר ניקוי נוח. לבחירתכם כמה צבעים לבחירה. ניתן לניקוי במדיח כלים (מדף עליון). 55 שקלים. ברשת ארקוסטיל קיטצ'ן.

מאג תרמי של ארקוסטיל | צילום: יח"צ
מאג תרמי של ארקוסטיל | צילום: יח"צ

נפלאות הסודה

מחברת סנו מגיע אלינו מתז סנו JET פלוס לניקוי כללי בתוספת אבקת סודה. הוא  מנקה ומבריק משטחים ואביזרים (שיש, אלומיניום, פלסטיק, קרמיקה, זכוכית, ניקל, קוורץ ועוד) בקלות ובנוחות מרבית, והבונוס: מותיר אחריו ניחוח עדין של כותנה רעננה. מוצר מעולה. 16-10 שקלים. בכל רשתות השיווק.

סנו גט בניחוח כותנה משגע | צילום: מוטי פישביין
סנו גט בניחוח כותנה משגע | צילום: מוטי פישביין

האבוקדו כבר בפנים

מותג הטיפוח פינוק השיק במהדורה מוגבלת את סדרת "פינוק עם שמן אבוקדו", הכוללת שמפו, מרכך ותחליב רחצה. בנוסף לשמן אבוקדו החיוני, מכילים המוצרים מרכיבי ניקוי עדינים המעניקים לעור גמישות ומראה עור בריא ומטופח. כ-10 שקלים למוצר (700 מ"ל). ברשתות השיווק והפארם.

סדרת האבוקדו של פינוק | צילום: יח"צ
סדרת האבוקדו של פינוק | צילום: יח"צ

אורו עינייך

EYE TREATMENT הוא שמו של קרם עיניים אנטי אייג'ינג חדש מבית "תפוח טכנולוגיות". לדברי יצרניו, הוא מטפל בקמטוטים וכהויות וממצק את אזור העיניים. מרקמו קליל, הוא אינו מכיל פארבנים, נספג במהירות ואינו מותיר תחושת כבדות ודביקות. משמש בסיס מצוין לאיפור. בין מרכיביו: חומצה היאלורונית, תמצית קינואה וכן פולימר מבוסס סיליקון, הממלא קווים עדינים בעור. 165 שקלים ל-30 מ"ל. פרטים על נקודת המכירה, בטל': 1700-70-74-78.

קרם עיניים החדש של תפוח טכנולוגיות | צילום: אלון גנון
קרם עיניים החדש של תפוח טכנולוגיות | צילום: אלון גנון

צמד מנצח

המאפר בועז שטיין השיק לקראת האביב צללית דואו המאגדת שני גוונים אופנתיים בטקסטורת סאטן: קורל וסגלגל. שטיין מבאר: "הגוונים הללו יכולים לשמש כגווני רקע באופן עצמאי על כל שטח העפעף לצד תיחום קל של העין באמצעות אייליינר ומסקרה מודגשת. התוצאה: מראה מאופר אוורירי". נסו ותיהנו. 90 שקלים. אצל קוסמטיקאיות ובפרפומריות.

צללית דואו של בועז שטיין | צילום: אלון גנון
צללית דואו של בועז שטיין | צילום: אלון גנון

נקי שיהיה פה

לרגל חג הניקיון הקרב ובא, הרחיבה שופרסל את סדרת מוצרי הניקיון של המותג הפרטי שלה. בהיצע: כ-100 מוצרי ניקיון, ביניהם: מטליות אנטי בקטריאליות (10 שקלים ל-5 יחידות) מטליות רב שימושיות אקולוגיות העשויות סיבים טבעיים, נוזל ניקוי רצפות בבישום עוצמתי (15 שקלים ל-2 ליטר), מרסס להסרת אבנית (12 שקלים), מטליות לחות רב פעמיות לרצפה ועוד.

מוצרי ניקיון חדשים של שופרסל | צילום: סטודיו אננס
מוצרי ניקיון חדשים של שופרסל | צילום: סטודיו אננס

תיקון יסודי

מותג טיפוח השיער ELVIVE של לוריאל פריז חידש את פורמולת הסדרה TOTAL REPAIR והשיק מוצר חדש: קרם לחות טיפולי לשיקום השיער, ללא שטיפה,

CICA REPAIR. הוא מכיל תמצית קלנדולה, צמח עתיק בעל תכונות מרככות, וסרמיד, הידוע כמסייע בשיקום שיער פגום וחיזוק סיב השערה. כמו כן, הקרם מטפל בקצוות מפוצלים. מחיר השקה: 25 שקלים ל-150 מ"ל. אותה הפורמולה שולבה גם בשמפו, במרכך ובמסכה של הסדרה. בסופר פארם.

פורמולה חדשה, מוצר חדש. אלביב של לוריאל פריז | צילום: יח"צ
פורמולה חדשה, מוצר חדש. אלביב של לוריאל פריז | צילום: יח"צ

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות