fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסלן עולה

רון באורמן מנוף הגליל זכה באליפות צה"ל בכדורסל
הכדורסלן באורמן עם ראש העיר (צילום עצמי)
הכדורסלן באורמן עם ראש העיר (צילום עצמי)

הכדורסלן רון באורמן מנוף הגליל זכה באליפות הכדורסל של חיל האוויר לאחר שניצח במשחק הגמר עם נבחרת הטכני בחיפה את לוחמי יחידת העילית שלדג.

רון בן ה- 19 שיחק בקבוצת הילדים והנוער של הפועל נצרת עילית ולקראת גיוסו לצה"ל ניסה להתקבל לשירות על תקן ספורטאי פעיל. אבל צה"ל העדיף אותו בשירות מקצועי בבסיס הטכני של חיל האוויר ורון משרת כמדריך באחד הקורסים במקצועות הטיסה.

אבל רון לא ויתר על הכדורסל ומצא את הדרך להמשיך באימונים ובמשחקים באמצעות קבוצת הכדורסל של הבסיס. לאחרונה התקיימה אליפות חיל האוויר בכדורסל, בה כיכב באורמן.

הקבוצה של הובילה בכל המשחקים, בחצי הגמר שיחקנו מול הקריה וניצחנו בהפרש גדול לאחר שבמחצית היינו בפיגור של 15 נקודות. הגמר היה קשה במיוחד, שיחקנו מול נבחרת פלמחי"ם ובקבוצה שלהם שיחקו לוחמי סיירת שלדג", משחזר באורמן.

הנבחרת של רון ניצחה את לוחמי הסיירת המובחרת והביאה את הגביע הביתה לבסיס הטכני בחיפה. רון עצמו זכה לשבחים רבים על המשחק שלו לאורך כל הטורניר ועל תרומתו לזכייה של קבוצתו.

רון הוזמן למפגש אישי עם ראש העיר רונן פלוט, שבירך אותו לרגל הזכייה.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות