fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: אלופה במשבר? מכבי חיפה שוב לא ניצחה

מכבי חיפה סיימה את מפגשה הביתי נגד בני סכנין בתיקו, 1:1 ואחרי 3 משחקי ליגה יש לה 3 נקודות בלבד. המאמן ברוך דגו: "יש לחץ, אבל הגענו למספיק מצבי הבקעה ופשוט לא ניצלנו אותם"
נפרדו בחלוקת נקודות, מכבי חיפה נגד בני סכנין צילום: אתר מכבי חיפה

מכבי חיפה ממשיכה לאכזב. אמש (יום רביעי) סיימה הקבוצה את מפגשה הביתי נגד בני סכנין, בתיקו 1:1, שהותיר אותה עם 3 נקודות משלושה משחקים. לא ככה ציפתה האלופה לפתוח את הליגה.

מנגד, האורחים מסכנין שיחקו ללא חשש ובדקה ה-40 אף עלו ליתרון. זה התחיל עם דור חוגי שהכניס כדור עומק לאדריאן פאון שמ-35 מ' הקפיץ מעל השוער שריף כיוף, כדור מדויק שנחת ברשת, 0:1 לסכנין ואיזו טעות של השוער הצעיר שקיבל הזדמנות לפתוח לראשונה בהרכב. החיפאים השיגו את שער השוויון עוד לפני ההפסקה. צ'רון שרי הגביה כדור קרן ופרנזי פיירו נגח מקרוב לפינה ופנימה, 1:1. במחצית השנייה לא הובקעו שערים נוספים והמשחק הסתיים בחלוקת נקודה לכל קבוצה.

מאמן מכבי חיפה ברוך דגו: "יש לחץ והרגשתי את זה גם במשחק. הקהל של מכבי חיפה רוצה שנבקיע ושנשחק יותר טוב ומגיע לו את זה. בכדורגל יש תקופות טובות ותקופות פחות טובות ואין לי תירוצים ליכולת ולתוצאה. אנחנו צריכים להשתפר ולתקן ואנחנו כבר עם הפנים למשחק הבא. אני מכבד כל שחקן שיש בסגל ולא מסתכל בתעודת הזהות. כל מי שעולה למגרש, צריך לתת את הטוב ביותר. אני חושב שהשינויים שביצעתי כן הכניסו רוח חדשה בקבוצה. הגענו למצבי הבקעה, אבל פשוט לא ניצלנו אותם".

מאמן בני סכנין סלובודן דרפיץ':"עשינו את המקסימום מול קבוצה מצוינת ועוד בבית שלה ועשינו את זה בגבורה וללא רגשי נחיתות.  כמובן שעדיין יש לנו מה לשפר ואולי היינו צריכים ליזום יותר, אבל בסך הכל אני מרוצה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות