fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התעלו על עצמם במאני טיים

כדורעף גברים – גביע המדינה: אחרי פיגור במערכות, שחקני הפועל קרית אתא ידעו להפוך את הקערה על פיה וניצחו את עילבון במשחק במסגרת בית א' של הגביע
עשו מהפך. שחקני קבוצת הגברים של הפועל קרית אתא בכדורעף | צילום: לינוי מסטבוים
עשו מהפך. שחקני קבוצת הגברים של הפועל קרית אתא בכדורעף | צילום: לינוי מסטבוים

במוצאי שבת אירחה קבוצת הגברים של הפועל קרית אתא בכדורעף באולם רוגוזין חטיבה ב' את מ.ס עילבון במסגרת משחקי גביע המדינה. אחרי פיגור 2:1 במערכות ביצעה קרית אתא מהפך גדול, כשהפכה פיגור לניצחון 3:2 (20:25, 26:24, 25:21, 23:25, 24:26). בכך רשמה קרית אתא ניצחון ראשון בבית א' של הגביע.

למרות מערכה שלישית פחות טובה, השחקנים של אבי הולצמן ידעו להתעלות על עצמם במאני טיים ולנצח את המערכות הרביעית והחמישית. כעת, הם יכולים להיות אופטימיים לקראת ההמשך, אחרי שפתחו ברגל ימין את משחקי גביע המדינה.

קפטן קבוצת הגברים של הפועל קרית אתא בכדורעף ישראל רחום: "ידענו להתעלות במאני טיים. נתנו פייט לקבוצה עיקשת. המשחק היה חוויה לקהל. היה מתח ועצבים וידענו לעמוד בזה ולהביא את הניצחון החשוב הזה למועדון. אין ספק שעילבון קבוצה נחושה וראויה, עם הרבה רעל בעיניים. אני גאה בקבוצה שלי".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות