fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השיטה העתיקה שהחזירה לי את הריגוש בזוגיות

סיפורן של נשים שהחליטו לשנות משהו בחיים ולהקשיב יותר לגוף שלהן – והתוצאה היא מעבר לכל דמיון.
סיגל זגורי, טהרת המשפחה הכניסה המון רעננות וטוב לזוגיות שלנו”

"בהתחלה, כמו כל זוג היינו מאוהבים מעל הראש, אבל עם החיים – מגיעה השיגרה והילדים ולא קל לשמור על הניצוצות של ההתחלה. בנקודה הזאת התייעצתי עם חברה שחשפה בפניי שהיא טובלת במקווה כל שבועיים וזה מאד עוזר לה ולבעלה להתרגש כל פעם מחדש ולהתגעגע אחד לשנייה. זה היה נשמע מדהים, אבל אני לא היה לי מושג איך עושים את זה.

כאן נכנסו לתמונה ארגון טוהר, וממש שינו לי את החיים. דיברתי עם אישה מדהימה בשם שלומית, שהקשיבה לי וייעצה מתוך הניסיון שלה. לא רק שהיא הסבירה לי מה לעשות, היא גם ליוותה אותי – ברגישות, באמפתיה ובהמון אכפתיות.

הפעם הראשונה שטבלתי הייתה פשוט מדהימה. עם דמעות בעיניים התקרבנו, בעלי ואני, והתחבקנו. כיום, בזכות הליווי המדהים מטוהר, אנחנו מקפידים על השיטה כבר מעל לשנתיים ומרגישים שהיא הכניסה המון רעננות וטוב לזוגיות שלנו".

הקשיבי לקצב הגוף שלך

הסיפור הזה הוא רק אחד מרבים של נשים שנעזרו בארגון טוהר – ארגון נשים למען נשים, שקיים כבר מעל 30 שנה, ושם לעצמו למטרה לעזור ולתמוך, להנגיש וללוות נשים בדרך שמירת טהרת המשפחה, ללא כל מטרת רווח.

אל הארגון פונות נשים בגילאים שונים, חלקן כלות לפני החתונה, שמעוניינות להפוך את הטבילה שלהן לחוויה טובה ומשמעותית יותר, וחלקן נשים נשואות, שמרגישות שמשהו אבד להן בדרך – ושמעו על השיטה שמועילה לזוגיות, מעצימה נשים ומעניקה להן מסגרת.

דפנה לידר, אחת מהיועצות המנוסות בטוהר

"נשים לא תמיד מודעות לכך" אומרת דפנה, אחת מהיועצות המנוסות בטוהר, "אבל מדובר בשיטה עתיקה שפועלת בקצב של הגוף הנשי. אנחנו כל הזמן משתנות ומתחדשות. הנשיות אינה בנויה בקו ליניארי, אלא היא מעגלית. הגלולות נגד ההריון וקצב החיים המודרני ניסה לטשטש את האופי הנשי המחזורי, אבל כשחוזרים אל המקור ואל השיטות העתיקות מגלים שיש בהן חוכמה מדהימה שאצורה בהן. אלו שיטות שמתאימות את עצמן למצב הנפש הנשית."

העצמה נשית מכיוון לא צפוי

אכן, נשים רבות מעידות על כך שבימי הוסת ואחריו הן מרגישות צורך להתנתק, להתרחק ולהיות לבד. דפנה מסבירה כי שמירת הטהרה מאפשרת להן להקשיב לגוף שלהן ולזרום איתו. "אחרי תקופת הוסת הן חוזרות אל הבעל בכוחות מחודשים – בדיוק כשהלב והנפש חפצים בכך". מסתבר שההעצמה נשית יכולה להגיע דווקא מתוך החזרה אל הטבעיות של הגוף והיכולת להעניק לעצמך מנוחה כשאת באמת זקוקה לה.

טוהר - סוד הכוח הנשי
ארגון טוהר – סוד הכוח הנשי

איך זה עובד?

הארגון מעסיק נשים שונות – כולן נשים נשואות ובעלות ניסיון, נעימות ועם רצון לעזור ולסייע. הקו המנחה את הארגון הוא שמירה על הדיסקרטיות של כל מי שפונה אליהם. כמובן שהשמות אינם נחשפים ולא נעשה בפרטים כל שימוש אחר.

הנשים הרבות שפונות לארגון זוכות לתמיכה וליווי מלאים, כמובן, לפי רצונן. "יש מי שמבקשת לקבל הסברים מפורטים לגביי ההכנות לטבילה ושמירת הטהרה, ויש מי שזקוקה ליותר ליווי – תזכורות בהודעות או בטלפון לגביי המועד שבו עליהן לטבול, הכוונה למקווה נקי ומטופח באזור ואם צריך גם ליווי פיזי למקווה – כשהמטרה היא להפוך את הטבילה לחוויה נעימה, מרגשת ורוחנית, כמו שהיא צריכה להיות", מסבירה דפנה.

חוויית ספא 

הארגון גם לקח על עצמו להנגיש מקוואות ולהפוך אותם למטופחים ונקיים יותר. "כשנשים מדמיינות מקווה הן הרבה פעמים מתארות מקום לא נקי ולא נעים – והאמת היא שזה כבר מזמן לא ככה. בהרבה מקוואות בארץ, לשמחתנו, האווירה השתנתה. יש מגבות וחלוקים נקיים ומפנקים, מוזיקת רקע, ריח בושם נעים, מים צלולים וטהורים, ועיצוב שלא יבייש ספא יוקרתי ומבוקש".

הצטרפי עכשיו לשיטה העתיקה שהפכה לטרנד בקרב מיליוני נשים בארץ ובעולם. לפרטים נוספים או לשאלות תוך שמירה על דיסקרטיות וללא עלות:

הגרלה מטורפת: סופ"ש זוגי במלון

אנחנו טוהר, ואנחנו כאן כדי לשפר את חיי הזוגיות, הבריאות ואורח החיים של נשים באמצעות שיטה חכמה ועתיקת יומין – שמירת טהרת המשפחה. אנחנו מעניקות ליווי, הדרכה, אוזן קשבת ומידע לכל מי שרוצה או זקוקה לכך, בהתנדבות.

 

רוצה לזכות בסוף שבוע זוגי ומפנק במלון, כולל טיפול ספא – והכל בחינם? מוזמנת להשאיר פרטים ולהיכנס להגרלה.

[highlight color="yellow"]אל תשכחי! כדי להשתתף בהגרלה עלייך גם לתת לייק[/highlight] לעמוד שלנו, לפוסט ההגרלה – ולשתף אותו 😊

מחזיקות לך אצבעות!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות