fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דרישה: 80 אחוזים משחקני הנוער- תושבי נצרת עילית

זה מה שביקש ראש העיר, רונן פלוט, ממנכ"ל המועדון גיל ברעם."על תפיסתי פעילות קבוצות הילדים והנוער היא חלק בלתי נפרד ממערך החינוך הבלתי פורמאלי, ובהקשר זה עניי עירי קודמים", הסביר
המנכל-ברעם-והמנהל-המקצועי-רועי-כהן (צילום-עצמי.)
חצי מהטריו ממשיכים במלאכת הרכבת הסגל. ברעם ורועי כהן

למעלה מ- 200 ילדים ובני נוער משחקים בקבוצות הכדורגל השונות הפועלות במחלקת הנוער של מועדון הכדורגל הפועל נצרת עילית. השבוע נודע לראש העיר חלק נכבד, למעלה ממחצית מהשחקנים אינם מתגוררים בעיר אלא ביישובי הסביבה. "על תפיסתי פעילות קבוצות הילדים והנוער היא חלק בלתי נפרד ממערך החינוך הבלתי פורמאלי, ובהקשר זה עניי עירי קודמים", הסביר.

ההתערבות של ראש העיר בנעשה במחלקת הנוער באה בעקבות פנייה של הורים, שקבלו כי "בנצרת עילית שמו איקס על הבן שלנו". במחלקת הנוער הבהירו כי הילד אינו משחק אך ורק משיקולים מקצועיים, מה שהביא את ההורים להתלונן בפני ראש העיר.

 המנכל-ברעם-והמנהל-המקצועי-רועי-כהן (צילום-עצמי.)
המנכל-ברעם-והמנהל-המקצועי-רועי-כהן (צילום-עצמי.)

פלוט פנה השבוע למנכ"ל המועדון גיל ברעם וביקש ממנו להגביר את פעילות ההסברה והחשיפה בקרב תלמידי בתי הספר היסודיים בעיר. "אני רוצה לוודא שכל ילדי העיר ידעו שיש להם את האפשרות להשתלב במועדון והם רצויים בו, במקום לשבת על הברזלים ולהסתובב ברחובות, שישחקו כדורגל. זאת דרך מצוינת להוציא אנרגיות, לשמור על כושר, לפתח עבודת צוות , משמעת וביטחון עצמי". אלא שפלוט שכח כנראה כי רוב הילדים כבר עזבו את העיר והותירו את הבמה לילדים מהסביבה.

בעידן המקצועני, בנצרת עילית צריכים להיות גאים בכך שילדים מכל רחבי האזור מעדיפים להגיע להפועל נצרת עילית ולא להפועל עפולה למשל.

פלוט הבהיר כי אין לו דבר וחצי דבר נגד ילדים ונוער מחוץ לעיר. "הם מוזמנים לצפות   במשחקים, נשמח לארח אותם אצלנו בכל עת, אבל צריך להבין שקונספט של מועדון עירוני צריך להיות מבוסס על העיר. פה ושם אפשר כמובן לצרף שחקנים מבחוץ אבל לא יכול להיות שהם יהיו הרוב".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות